آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجویی نمونه 20 آبان 98 خاتمه می یابد.

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، تمامی دانشجویان متقاضی شاغل به تحصیل در دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی و پژوهشکده های تابع وزارت علوم، همچنین دانشگاه های پیغام نور و فرهنگیان تا 20 آبان فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام نمایند.

دانشجویان علاقمند برای حضور در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجویی نمونه باید ابتدا در دانشگاه های خود ثبت نام نمایند و بعد از اتمام فرصت ثبت نام دانشگاه ها اسامی آنها را به سازمان امور دانشجویان اعلام می نماید در واقع آمار نهایی متقاضیان جشنواره این دوره ظرف چند روز آینده اعلام می گردد.

در مرحله نخست انتخاب دانشجویان نمونه، دانشجویان متقاضی در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که بیشترین امتیازات را بر اساس آیین نامه کسب نموده اند، به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نموده اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند.

مرحله دوم جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر در مقاطع مختلف انجام می گردد که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می شوند.

این مهلت آخرین فرصت شرکت در جشنواره بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

جشنواره سال 98 بیست و هشتمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره است و براساس زمان بندی های پیش بینی شده مراسم نهایی آن در سرانجام همین سال با معرفی دانشجویان نمونه برگزار می گردد. ثبت نام دانشجویان نمونه کشوری سال 98 از 20مهرماه شروع و تا 4 آبان ادامه داشت که تا 20 آبان تمدید شده بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 51

به "آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید