آخرین شرایط سردار آزمون، همچنان تحت درمان است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، متاسفانه او هنوز با تیم تمرین نمی نماید. او به صورت جداگانه تمرین می نماید و تحت درمان است.

آخرین شرایط سردار آزمون، همچنان تحت درمان است

سرگئی سماک به تشریح آخرین شرایط مهاجم ایرانی خود پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، سردارآزمون مهاجم ایرانی که در اردوی زمستانی زنیت در امارات نیز حضور داشت، در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می نماید. این بازیکن ایرانی از تمرینات تیمش دور است و خودش را آماده نیم فصل دوم لیگ روسیه می نماید تا بتواند بار دیگر قهرمانی را در این لیگ به دست بیاورد.

سرگئی سماک به تشریح آخرین شرایط مهاجم ایرانی خود پرداخت و گفت: - متاسفانه او هنوز با تیم تمرین نمی نماید. او به صورت جداگانه تمرین می نماید و تحت درمان است. در این لحظه سخت است که بگوییم چه زمانی وی تمرینات خود را با تیم آغاز می نماید. در حالی که یک مرحله از درمان بدون زمین فوتبال وجود دارد. او مرحله به مرحله پیش می رود و خودش را آماده حضور در ترکیب تیم می نماید.

رقابت های زنیت برای نیم فصل دوم روسیه از 2 اسفند آغاز می گردد و این تیم باید در دور دوم جام حذفی روسیه برابر آرسنال تولا قرار گیرد و سردار آزمون آقای گل فصل قبل لیگ روسیه کوشش می نماید تا بتواند خودش را به این بازی برساند و تیمش را همراهی کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 980

به "آخرین شرایط سردار آزمون، همچنان تحت درمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سردار آزمون، همچنان تحت درمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید