آذرنیا: امیدواریم افاضلی قبل از بازی با سایپا به تیم ماشین سازی برگردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: امیدوار هستیم افاضلی تا 2 ،3 روز آینده به تیم ماشین سازی برگشته و به کار خود ادامه دهد.

آذرنیا: امیدواریم افاضلی قبل از بازی با سایپا به تیم ماشین سازی برگردد

به گزارش ، حسن آذرنیا مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد بیماری هومن افاضلی سرمربی این تیم، گفت: هفته گذشته بعد از بازی با ذوب آهن، افاضلی به من گفت که حالت سرما خوردگی دارد. این موضوع را نمی توانم تایید کنم که در اصفهان کرونا گرفته است یا خیر.

او اضافه کرد: بعد از بازگشت تیم، پزشکان باشگاه با تزریق سرم او را تحت نظر گرفتند و 3 روز متوالی سر تمرین های ماشین سازی حضور داشت، اما روز سه شنبه گفت که حال مناسبی ندارم و پاهایم سست شده است. من به افاضلی گفتم که استراحت کند، اما او اصرار داشت که برای بازی با گل گهر سیرجان در ورزشگاه حضور داشته باشد.

امیدواریم افاضلی تا 2، 3 روز آینده به جمع ما برگشته و کار خود را ادامه دهد

آذرنیا در ادامه بیان نمود: روز جمعه افاضلی را برای انجام آزمایش به بیمارستان منتقل کردیم. بعد از انجام آزمایش و اسکن مشخص شد که کرونا بخشی از ریه ها را درگیر کرده است. در این مورد نیازی به بستری شدن نبود، اما به دلیل اینکه افاضلی کسی را نداشت که مراقبش باشد، ما از مسئولان بیمارستان درخواست کردیم تا او را تحت نظر قرار دهند. او فعلا در حال سپری کردن دوران قرنطینه بوده و وضعیتش رو به بهبود است. امیدواریم تا 2، 3 روز آینده به جمع ما برگشته و کار خود را ادامه دهد.

دستورالعمل های بهداشتی به خوبی رعایت نمی شوند

مدیرعامل ماشین سازی ادامه داد: دستورالعمل های بهداشتی در کنار زمین و همچنین داخل مسابقه به خوبی رعایت نمی شوند. بازگشت افاضلی به تمرینات ماشین سازی تنها با اجازه پزشک امکان پذیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 633

به "آذرنیا: امیدواریم افاضلی قبل از بازی با سایپا به تیم ماشین سازی برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرنیا: امیدواریم افاضلی قبل از بازی با سایپا به تیم ماشین سازی برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید