ابعاد جدید سفر سعادتمند به ایتالیا: استراماچونی دعوت مدیرعامل استقلال را نپذیرفته بود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، پس از خاتمه گفتگوی سعادتمند با محمدحسین میثاقی در آنتن زنده شبکه سوم سیما، این مجری از مدیرعامل اسبق آبی پوشان تهرانی درخواست کرد تا از دیدار با استراماچونی مدرکی برای او ارسال کند که پیامی از شخصی ناتعیین فوروارد شد و روی نمایشگر استودیو تعیین شد.

ابعاد جدید سفر سعادتمند به ایتالیا: استراماچونی دعوت مدیرعامل استقلال را نپذیرفته بود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

یک مربی فوتبال در ایتالیا از سفر احمد سعادتمند و عدم موفقیت او در دیدار با آندره آ استراماچونی پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر اعلام نموده بود در سفر به ایتالیا با آندره آ استراماچونی دیدار کرد و همینطور فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه این سرمربی هم با او دیدار داشته است.

پس از سرانجام گفتگوی سعادتمند با محمدحسین میثاقی در آنتن زنده شبکه سوم سیما، این مجری از مدیرعامل اسبق آبی پوشان تهرانی درخواست کرد تا از دیدار با استراماچونی مدرکی برای او ارسال کند که پیامی از شخصی نامعین فوروارد شد و روی نمایشگر استودیو معین شد.

در جواب سعادتمند، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست اسبق و رئیس هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال پیامی از سوی استراماچونی منتشر کرد که در آن معین شد این سرمربی با هیچ یکی از اعضای باشگاه که به ایتالیا سفر نموده بودند دیدار نداشته است.

آنالیز این ادعا از سوی سعادتمند در میان حواشی فراوان باشگاه تهرانی گم شد تا اینکه انتشار یک ویدیو از کشور ایتالیا به صورت دقیق معین کرد همانطور که سرمربی سابق آبی پوشان در فضای مجازی گفته بود هیچ مذاکره ای برای بازگشتش صورت نگرفته بود.

علی عابدی، مربی فوتبال در کشور ایتالیا در مورد سفر سعادتمند به ایتالیا گفت: زمانی که ایشان ریاست باشگاه استقلال را برعهده گرفتند از قبل با من آشنایی داشتند چون من شرایط حضور ایشان در کشور ایتالیا و همینطور شرایط بازدید از باشگاه آس رم ایتالیا را فراهم کردم. از من درخواست کردند که با توجه به برنده بودن آقای استراماچونی در پرونده ای که مطرح شده بود جلسه ای را با حضور او و وکیلش در ایتالیا برگزار کنیم.

با توجه به دوستی که با عمر دانسی، دستیار اول ایشان و آشنایی با وکیل شان داشتم درخواست کردم که این جلسه برگزار گردد. متاسفانه ایشان قبول نکردند و گفتند که علاقه دارند تا این مساله به وسیله فیفا حل گردد. بعد از این مساله دیدم که خیلی از طرفداران علاقه دارند که ایشان برگردد و استقلال مطمئنا در این پرونده بازنده خواهد بود پس متوجه شدم که باید تمام کوشش را انجام بدهیم تا آقای استراماچونی یک جلسه ای را داشته باشند.

البته خود آقای استراماچونی بسیار علاقه داشتند و دارند که به نیمکت استقلال برگردند. به این فکر کردم چه کاری می توانیم انجام بدهیم که این اتفاق بیفتد. دیدم که هیچ کس بهتر از آقای دریو کنووی، ایجنت قبلی آقای استراماچونی نیست. ایشان را به عنوان نماینده باشگاه استقلال قرار دادیم تا دوستان را برای شرکت در جلسه متقاعد کند.

بالاخره این رخ داد و آقای سعادتمند، نوروزی و کاظم قیم از طرف باشگاه استقلال تشریف آوردند. در این جلسه من و کنووی و آقای پاستورلو حضور داشتیم که وکیل رسمی استراماچونی هستند. قرار بر این بود که در رابطه با مسائل اقتصادی و مشکلاتی که باشگاه استقلال با استراماچونی وجود داشت ابتدا رفع گردد و در صورت توافق دررابطه با آینده صحبت گردد. ایشان به همین دلیل که قبول نکردند در رابطه به این مسائل صحبت نمایند و در جلسه شرکت نکردند.

صحبت های عابدی در حالی در فضای مجازی بازتاب داشته است که سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال بارها تاکید نموده بود هیچ زمان به طرفداران این تیم دروغ نگفته و همواره با آنها روراست بوده است!

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 777

به "ابعاد جدید سفر سعادتمند به ایتالیا: استراماچونی دعوت مدیرعامل استقلال را نپذیرفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد جدید سفر سعادتمند به ایتالیا: استراماچونی دعوت مدیرعامل استقلال را نپذیرفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید