ارمغانی: تیم ملی بسکتبال شانس پیروزی دوباره برابر ژاپن را دارد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید نمود که شاگردانش تنها به منظور کسب پیروزی به مصاف ژاپن می فرایند و برای کسب امتیاز کامل از این ملاقات، شانس هم دارند.

ارمغانی: تیم ملی بسکتبال شانس پیروزی دوباره برابر ژاپن را دارد

به گزارش مهر، سعید ارمغانی به شرایط تیم ملی بسکتبال در فاصله یک روز مانده به ملاقات با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی اشاره نمود و گفت: همه شرایط لازم برای برگزاری این رقابت ها مهیا است، بازیکنان آماده هستند و مشکل حاد و خاصی هم میان آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: شامگاه سه شنبه آخرین جلسه تمرینی جدی و سخت خود را انجام دادیم. البته به خاطر برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تالار آزادی، جلسه تمرینی ما خیلی دیروقت و بعد از آخرین ملاقات که میان جوانان ایران و ژاپن برگزار گردید، انجام شد. تا قبل از آن هم ملی پوشان تماشاگر بازی تیم جوانان بودند و به همین علت تا اواسط تمرین، به نوعی تحت تاثیر این بازی و عملکرد خوب جوانان مان بودیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال توضیح داد: بسکتبالیست های جوان خیلی خوب و استثنایی مقابل ژاپن قرار گرفتند و با اینکه در بعضی دقایق کاملا از حریف عقب بودند، با اعتماد به نفس و توانایی لازم، جریان بازی را مدیریت کردند و نتیجه را به سود خود تمام کردند. خلاصه اینکه ملی پوشان تقریبا تا اواسط جلسه تمرینی، تحت تاثیر بازی جوانان بودند اما بعد از آن به خود آمدند و تمرینات شان را با تمرکز بیشتری دنبال کردند.

ارمغانی با بیان اینکه امروز هم تیم ملی بسکتبال یک جلسه تمرینی دیگر در تالار آزادی خواهد داشت، اعلام کرد: این جلسه تمرینی با هدف آماده سازی تاکتیکی علیه ژاپن برگزار می گردد.

وی در خصوص نتیجه رقابت با ژاپن و اینکه نتیجه سه ملاقات اخیر برابر این تیم چقدر می تواند ملاک برای پیش بینی ملاقات فردا باشد، گفت: اصلا نمی توان آن بازی ها و نتایجش را ملاکی برای ملاقات فردا قرار داد. ما در اندونزی عملکرد استثنایی داشتیم و به نتیجه هم رسیدیم. در قالب ملاقاتهای تدارکاتی هم عملکردمان بد نبودند اما در آن دو بازی بازیکنان تیم ایران نوین هم در ترکیب تیم قرار داشتند ضمن اینکه ترکیب ژاپن هم نسبت به کاپ آسیا دستخوش تغییراتی شده بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید نمود: همواره گفته ام و باز هم می گویم اگر در شرایط یکسان، دو تیم طی دو روز متفاوت با هم ملاقات داشته باشند قطعا عملکرد و کارایی بازیکنان شان در هر بازی متفاوت از بازی دیگر است چه برسد به اینکه بازی در شرایط و رویدادهای مختلف برگزار گردد.

ارمغانی با تاکید بر اینکه شاگردانش در تیم ملی بسکتبال فقط به قصد برد به مصاف ژاپن می فرایند، گفت: آنها برای کسب امتیاز کامل از این بازی شانس هم دارند.

وی بعلاوه در خصوص ترکیب دوازده نفره تیم ملی بسکتبال برای ملاقات با ژاپن و علت تاخیر در اعلام آن گفت: ترکیب دوازده نفره تعیین شده است اما ترجیح می دهم شخصا جداگانه با نفراتی که در ترکیب نیستند، صحبت کنم و بعد از آن ترکیب اعلام گردد. تا عصر امروز این اتفاق رخ می دهد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خاتمه با یادآوری اینکه برگزاری ملاقات تیم های ایران و ژاپن برای ساعت 20:30 پیش بینی شده است، گفت: بلافاصله بعد از ملاقات با ژاپن، باید راهی فرودگاه شویم تا به منظور ملاقات با استرالیا (7 شهریورماه) به استرالیا سفر کنیم. به همین علت محتمل است زمان بازی به ساعت 19:30 تغییر کند. این موضوع در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1625

به "ارمغانی: تیم ملی بسکتبال شانس پیروزی دوباره برابر ژاپن را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمغانی: تیم ملی بسکتبال شانس پیروزی دوباره برابر ژاپن را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید