اقدامات امنیتی شرکت اپل برای مبارزه با ویروس کرونا شروع شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شرکت اپل در حال تمیز کردن فروشگاه های خود در چین و محدود کردن مسافرت کارمندانش برای محافظت در برابر ویروس کرونا است.

اقدامات امنیتی شرکت اپل برای مبارزه با ویروس کرونا شروع شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل اقدامات پیشگیرانه ای برای محافظت از کارگران خود در برابر گسترش تاج ویروس در سرزمین اصلی چین انجام می دهد.

مدیرعامل اپل؛ تیم کوک در این خصوص گفت: این شرکت سفر کارمندان خود به کشور چین را محدود نموده است.، مقامات چینی 6000 مورد داخلی این ویروس را با شمار تلفات 132 نفر تأیید نموده اند. شهر چینی ووهان ، که تصور می گردد منشاء این ویروس است ، در حال حاضر در حالت قرنطینه کامل است.

کوک به تحلیلگران گفت که اپل از هفته گذشته سفر کارمندان خود را به موقعیتهای مهم مالی در چین محدود نموده است. اپل تنها شرکتی نیست که این احتیاط را شروع نموده است چرا که فیسبوک نیز اخیرا بیان نمود که مسافرت های غیر ضروری کارمندان خود را به حالت تعلیق در می آورد.

اما برخلاف فیس بوک، اپل به زنجیره تأمین خود متکی است که بیشتر بخشهای مهم آن در چین است. کوک گفت که کارخانه های تأمین نماینده خارج از ووهان پس از تعطیلات سال جدید میلادی که به مدت ده روز به تعویق افتاده ، مجدداً افتتاح شده اند.زنجیره تأمین تنها بخش از فعالیت اپل که تحت تأثیر ویروس قرار گرفته نیست. کوک اضافه نمود اپل یکی از فروشگاه های خود را تعطیل نموده است و بسیاری از فروشگاه های دیگر با ساعات کاری کوتاه کار می نمایند. کوک گفت: ما اقدامات احتیاطی دیگری را انجام می دهیم و مغازه های خود را بیش از گذشته ضدعفونی و تمیز می کنیم و همچنین آنالیز دمای بدن کارمندان را انجام می دهیم.

وی اضافه نمود: شیوع این بیماری بر فروش در چین تأثیر گذاشته است. در حالی که فروش ما در منطقه ووهان بسیار ناچیز است ، ترافیک خرده فروشی ها نیز در چند روز گذشته در خارج از این منطقه در سراسر کشور تحت تأثیر قرار گرفته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 247

به "اقدامات امنیتی شرکت اپل برای مبارزه با ویروس کرونا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات امنیتی شرکت اپل برای مبارزه با ویروس کرونا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید