ایران و چین دو معاهده کیفری و مدنی امضا می نمایند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، همزمان با سفر رئیس جمهور چین به جمهوری اسلامی ایران، این دو کشور دو معاهده در زمینه های کیفری، مدنی و تجاری امضا می نمایند.

ایران و چین دو معاهده کیفری و مدنی امضا می نمایند

با تور سفر به چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرنگاران، ایران و چین که پیش از این دو معاهده استرداد مجرمین و انتقال محکومین را امضا نموده بودند، در جریان سفر رئیس جمهور چین به ایران در بهمن ماه نیز دو معاهده دیگر در زمینه کیفری، مدنی و تجاری امضا می نمایند.

محمود عباسی معاون امور بین الملل وزارت دادگستری در این زمینه گفت: برگزاری کمیسیون های مشترک یکی از تجربه های مفید در روابط خارجی است و مرسوم آن است که در این کمیسیون ها به نحو جامع، موضوعات مورد علاقه کشورها پیگیری گردد و اسناد زیادی هم توسط مقامات کشورها به امضا برسد.

وی ادامه داد: در این میان وزارت دادگستری هم با توجه به تکالیف و مأموریت های قانونی، همکاری با طرف های خارجی را در دستور کار قرارد داده و از ظرفیت این کمیسیون ها برای توسعه روابط حقوقی و قضایی و حل و فصل مسائل و مسائل افراد و شرکت ها استفاده می نماید. در رابطه با چین هم ما قبلا دو موافقتنامه یا بهتر بگویم معاهده استرداد مجرمین و انتقال محکومین را با این کشور امضا نموده ایم و در این کمیسیون هم قرار است دو معاهده همکاری دیگر را در رابطه با موضوعات کیفری و همچنین موضوعات مدنی و تجاری امضا کنیم.

3

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 168

به "ایران و چین دو معاهده کیفری و مدنی امضا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و چین دو معاهده کیفری و مدنی امضا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید