این نشانه ، نادرترین علامت کرونا است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران :معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد با اشاره به اینکه پیک چهارم کرونا در استان شروع شده است، اعلام کرد: 55 درصد مردم استان چهار محال و بختیاری پروتکل های بهداشتی چون استفاده از ماسک را رعایت می نمایند.

این نشانه ، نادرترین علامت کرونا است

به گزارش خبرنگاران به نقل از بهداشت نیوز ، سید راشد جزایری با بیان اینکه میانگین ابتلای روزانه به کرونا طی ماه اخیر 187/5 بوده است،گفت: میانگین آمار بستری شدگان طی ماه اخیر47/8 نفر و میانگین آمار فوتی های کرونا نیز طی ماه اخیر0/8 نفر بوده است.

وی اضافه نمود: بیشترین میانگین سنی مبتلایان به کرونا در استان متلعق به گروه سنی 16 تا 45 سال است و شدت علائم بیماری به دلیل چرخش واریانت انگلیسی در استان، نسبت به گذشته افزایش یافته است.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد اعلام نمود: شایعترین علامت مبتلابان به کووید در استان، سردرد و نادرترین علامت استشمام بوی نامطبوع بوده است.

جزایری شروع پیک جدید کرونا را در استان تأکید کرد و گفت: دلیل افزایش آمار مبتلایان عدم استفاده از ماسک، عدم رعایت فاصله اجتماعی، دورهمی های خانوادگی در شب عید و مسافرت های نوروز است.

وی در مورد شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح استان چهار محال و بختیاری مطرح نمود: 55 درصد مردم استان چهار محال و بختیاری پروتکل های بهداشتی چون استفاده از ماسک را رعایت می نمایند.

رئیس مرکز بهداشت استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: تا به امروز استان چهار محال بختیاری 5 شهید مدافع سلامت داشته است و 1116 نفر از پرسنل درمان و 581 نفر از پرسنل بهداشت 581 نیز به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد در رابطه با آخرین شرایط واکسیناسیون در استان چهارمحال و بختیاری به بهداشت نیوز گفت: تا کنون 7830 دوز بدست ما رسیده که از این تعداد 3520 دوز واکسن تزریق شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1104

به "این نشانه ، نادرترین علامت کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نشانه ، نادرترین علامت کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید