بارتومئو: شاید سه سال فرصت برای والورده کافی باشد، قرارداد مسی را تا زمانی که خودش بخواهد تمدید می کنیم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس باشگاه فوتبال بارسلونا از احتمال برکناری سرمربی این تیم در پایان فصل جاری و تمدید قرارداد کاپیتان تیم خبر داد.

بارتومئو: شاید سه سال فرصت برای والورده کافی باشد، قرارداد مسی را تا زمانی که خودش بخواهد تمدید می کنیم

به گزارش خبرنگاران، خوسپ ماریا بارتومئو در گفت و گو با رادیو کاتالونیا، درباره مسائل مختلف این تیم از جمله آینده سرمربی تیم ارنستو والورده و لیونل مسی کاپیتان آبی و اناری ها صحبت کرد.

بارتومئو در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است باشگاه بارسلونا سه سال مربیگری ارنستو والورده در این تیم را کافی بداند و در انتها فصل با او قطع همکاری کند، گفت: بله ممکن است اما تصمیم گیری درباره آینده او مسئله ای است که باشگاه باید بر اساس معیارهای مختلف و شرایطی که تیم تا انتها فصل خواهد داشت، انجام دهد.

بارتومئو درباره آینده والورده که زمزمه هایی درباره احتمال جدایی او در انتها قرارداد فعلی اش شنیده شد هم گفت: او تا سال 2021 با ما قرارداد دارد اما در قراردادش بندی وجود دارد که مطابق آن او در فصل بهار می تواند به ما اعلام کند که دیگر نمی خواهد به حضورش ادامه دهد و به این ترتیب در انتها فصل جدا شود. ما این بند را در قرارداد تمام مربیان مان لحاظ می کنیم. درباره آینده والورده یا ما یا خود او تصمیم گیری می کنیم. اینکه می ماند یا نه به عوامل مختلفی بستگی دارد. رایکارد پنج فصل اینجا حضور داشت، گواردیولا چهار فصل و لوئیس انریکه سه فصل.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره آینده لیونل مسی و در پاسخ به این سؤال که آیا نگران روز اعلام بازنشستگی این ستاره آرژانتینی است، گفت: من دوست دارم تا در مدتی که به انتها دوران ریاستم باقی مانده است یک قرارداد دیگر هم با مسی ببندم. من فکر می کنم که مسی تا زمان بازنشستگی اش در بارسلونا بازی می کند. شک ندارم که او اینجا بازنشسته می شود. بالاخره او هم به عنوان بهترین بازیکن دنیا و تاریخ فوتبال یک روز اعلام خواهد کرد که دوران بازیگری اش به انتها رسیده است. تا آن زمان اما هرتعداد قرارداد که مسی بخواهد با او منعقد می کنیم. امیدوارم تا زمانی که بخواهد اعلام بازنشستگی کند مدت زیادی باقی مانده باشد. در حال حاضر او تا سال 2021 قرارداد دارد و تا آن زمان دوره ریاست من به انتها رسیده است. مسی در سن و سالی است که تجربه و دانشی کافی دارد و از این حق برخوردار است که بگوید چه زمانی می خواهد به بازی کردن خاتمه دهد اما من مطمئنم که او هرگز از تیم ما نخواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 99

به "بارتومئو: شاید سه سال فرصت برای والورده کافی باشد، قرارداد مسی را تا زمانی که خودش بخواهد تمدید می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: شاید سه سال فرصت برای والورده کافی باشد، قرارداد مسی را تا زمانی که خودش بخواهد تمدید می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید