بازیکن مغضوب لمپارد در چلسی ماندگار شد؟!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تلگراف مدعی شد که با وجود نقدها فراوان از کپا آریسابلاگا، اما این دروازه بان میخواهد در چلسی بماند و توانایی های خود را به اثبات برساند.

بازیکن مغضوب لمپارد در چلسی ماندگار شد؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد ناامیدکننده کپا آریسابالاگا در فصلی که گذشت باعث شد که فرانک لمپارد در اواخر فصل او را نیمکت نشین ویلی کابایرو 39 ساله کند و به دنبال تقویت تیمش در خط دروازه برای فصل پیش رو باشد. در واقع گفته شد که سرمربی انگلیسی هیچ علاقه ای به حفظ دروازه بان اسپانیایی ندارد و به دنبال این است که فصل آینده یک گلر قابل اطمینان تر درون دروازه آبی های لندن قرار بگیرد.

در این بین طی هفته های اخیر از گزینه های زیادی برای جانشینی کپا آریسابالاگا در چلسی نام برده شد. از یان اوبلاک گرفته تا جان لوئیجی دوناروما. با این حال بعید به نظر می رسد که آبی های لندن حداقل در این تابستان بتوانند چنین دروازه بان های بزرگی را به خدمت بگیرند؛ موضوعی که باعث شده چلسی به دنبال جذب ادوارد مندی از رن فرانسه باشد و حتی گفته می گردد آنها پیشنهاد خود را برای این گلر ارائه داده اند.

با وجود این که فرانک لمپارد اعتقاد چندانی به دروازه بان اسپانیایی ندارد و از طرفی با وجود احتمال جذب جانشین برای او، اما تلگراف مدعی شده که کپا تصمیمی برای جدایی از استمفوردبریج ندارد و میخواهد به کارش در این تیم ادامه دهد. بر اساس ادعای این منبع انگلیسی کپا به دنبال این است که توانایی های خود را به اثبات برساند و به گلری قابل اطمینان در دروازه آبی های لندن تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 692

به "بازیکن مغضوب لمپارد در چلسی ماندگار شد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن مغضوب لمپارد در چلسی ماندگار شد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید