بازی خوبی را شاهد بودیم، تغییر سیستم تراکتور جواب داد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا پژمان عصر امروز آدینه در نشست خبری بعداز بازی ذوب آهن اصفهان و تراکتور در تبریز گفت: خدا را شکر که امروز پیروز شدیم.

بازی خوبی را شاهد بودیم، تغییر سیستم تراکتور جواب داد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی با بیان اینکه این برد را به طرفداران تقدیم می کنم، گفت: بازیکنان تراکتور امروز خیلی خوب کار کردند و کوشش آنها باعث شد ما پیروز شویم. امروز تغییر سیستم ما جواب داد و توانستیم پیروز شویم.

پژمان به نحوه بازی تیم اصفهانی اشاره داشت و اضافه نمود: با توجه به تاکتیک ذوب آهن نمی توانستیم از عمق به آنها ضربه بزنیم و به همین دلیل تاکتیک را تغییر دادیم.

مربی تراکتور در خصوص شرایط چمن استادیوم یادگار امام تبریز گفت: زمین بازی مناسب نبود و قبل از بازی هم گفته بودیم زمین را یک روز قبل به ما بدهند تا زمین چمن پا بخورد و آماده بازی گردد ولی ندادند.

وی در خصوص طرفداران تراکتور نیز گفت: آنها همواره حامی ما بودند و یار دوازدهم ما بودند و دست همگی آنها را می بوسیم که در این سرما به استادیوم آمدند.

پژمان در خصوص بازیکنان جدید تراکتور نیز گفت: بازیکنان جدید خوب عمل کردند و توانستند آنچه در تمرین اجرا کردیم در میدان پیاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه به بازیکنان تاکید کردیم که در کناره ها خطایی به حریف ندهند، اضافه نمود: بر اثر فشار حریف مجبور شدیم خطا دهیم، ذوب آهن نیز در نهایت روی یکی از این ارسال ها به گل رسید.

پژمان در خصوص تعویض میثم تیموری و رضا اسدی نیز گفت: تعویض کاملاً تاکتیکی بود و توانستیم از کناره ها حمله کنیم و به گل برسیم. بازیکن بعد از تعویض نمی گویم قربان شما بروم، اگر بخاطر تفکر تاکتیکی سرمربی تعویض صورت بگیرد مسئله ای وجود ندارد. رضا اسدی در میانه میدان می توانست تأثیرگذار باشد اما بازیکنان جایگزین توانستند جای خالی او را پر کردند.

پژمان در خصوص مصدومیت رشید مظاهری گفت: رشید در نیمه اول تکل زد که ناخن پایش ضرب دید و مصدومیت جزئی داشت.

مربی تیم تراکتور در خصوص نحوه بازی فخرالدینی نیز گفت: میلاد به نظرمان کاری که سرمربی خواست را اجرا کرد و در نیمه دوم آزادش کردیم و برای ما بازی او قابل قبول بود.

ملاقات دو تیم فوتبال ذوب آهن و تراکتور در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:15 در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار گردید که این ملاقات با فزونی 2 بر یک شاگردان ساکت الهامی به انتها رسید تا این تیم بتواند موقتاً به رده دوم جدول صعود کند.

در این ملاقات ابتدا حمزاوی اوکاچا بازیکن الجزایری نخستین گل خود را برای تراکتور در دقیقه 47 به ثمر رساند اما 10 دقیقه بعد این هادی محمدی بود که با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. این انتها کار نبود و ساسان انصاری در دقیقه 63 باز هم تراکتور را پیش انداخت. در ادامه کوشش دو تیم سودی نداشت و تراکتوری ها با نتیجه 2 بر یک از سد مهمان اصفهانی خود گذشتند.

تراکتور با این پیروزی 33 امتیازی شد و موقتاً به رده دوم صعود کرد. ذوب آهن نیز با 18 امتیاز به رده دوازدهم رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 225

به "بازی خوبی را شاهد بودیم، تغییر سیستم تراکتور جواب داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی خوبی را شاهد بودیم، تغییر سیستم تراکتور جواب داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید