برق 310 مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از قطع برق 310 مشترک پر مصرف اداری، کشاورزی و تجاری در این کلانشهر خبر داد.

برق 310 مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد

عبدالحمید عباس شیاری گفت: با این اقدام شاهد کاهش 191.2 مگاواتی بار مصرف در منطقه ها پنج گانه این کلانشهر بودیم.

او به عبور مصرف برق 878 مشترک از سقف مجاز اشاره کرد و ادامه داد: میزان مصرف به وسیله مرکز پایش انرژی، رصد و پیامک اخطار به آن ها داده شد و در صورت بی توجهی به اخطارها، باید منتظر قطع برق باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز، برای بخش کشاورزی 247 مورد اخطاریه صادر و 116 مورد قطعی برق اعمال شده است.

آقای شیاری با اشاره به صدور 211 اخطاریه برای بخش صنعت، ادامه داد:، اما قطع برق اعمال نشد، ضمن اینکه در بخش عمومی و اداری 520 مورد اخطار صادر و 194 مورد قطعی اعمال شده است.

او به مدیریت بار روزانه 120 مگاوات برق با فعالیت و عملکرد مرکز پایش انرژی این شرکت اشاره کرد و گفت: براساس شیوه نامه ابلاغی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه پارسال مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، مشمول دریافت پاداش خوش حسابی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز می گوید: همه دستگاه های اجرایی، اداره ها، بانک ها و نهاد های عمومی غیر دولتی، صنایع و کشاورزی موظف هستند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش ها و برنامه های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولد های اضطراری کاهش دهند.

آقای شیاری از مشترکان برق کلانشهر اهواز خواست در ساعت های پیک یا اوج مصرف که از 12 تا 18 و از غروب آفتاب تا ساعت 23 است از لوازم غیرضروری مانند؛ جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظیر این ها استفاده نکنند.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1629

به "برق 310 مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق 310 مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید