برنامه کره شمالی برای گسترش روابط با چین

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس کره شمالی از برنامه تازه خود برای گسترش روابط با چین اطلاع داد.

برنامه کره شمالی برای گسترش روابط با چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از کره هرالد، رسانه رسمی کره شمالی امروز(چهارشنبه) گزارش داد که کیم جونگ اون، رئیس این کشور از تصمیمش برای بهبود روابط با چین در واکنش به پیغام تبریک شی جین پینگ به مناسبت سالگرد تأسیس حزب حاکم کره شمالی اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از کیم جونگ اون نوشت: در کنار هم رزم (شی) روابط محبت آمیز میان کره شمالی و چین که وارد فاز جدیدی از نشاط شده را همراستا با کوشش برای توسعه سوسیالیسم، توسعه خواهم داد.

رئیس کره شمالی با قدردانی از پیغام تبریک رئیس جمهوری چین تأکید کرد که مردم کره شمالی و چین با وجود بحران بهداشتی ایجادشده در جهان و تحولات سیاسی پیچیده بین الملل به لطف رهبری مقتدرانه حزب کارگر کره شمالی و کمونیست چین در سلامت کامل به سر خواهند برد.

رئیس جمهوری چین در نامه 10 اکتبر خود به رئیس کره شمالی از واژه هم رزم و دوست استفاده نموده و دستاوردهای کره شمالی تحت راهنمایی کیم جونگ اون را ستوده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 778

به "برنامه کره شمالی برای گسترش روابط با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه کره شمالی برای گسترش روابط با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید