برکناری 12 وزیر در هند به خاطر بی لیاقتی در مهار کرونا

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، نخست وزیر هند 12 وزیر کابینه خود از جمله وزیر بهداشت را به دلیل بی لیاقتی در مهار کرونا برکنار کرد.

برکناری 12 وزیر در هند به خاطر بی لیاقتی در مهار کرونا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

نارندا مودی نخست وزیر هند 12 وزیر کابینه خود از جمله وزیر بهداشت را به دلیل بی لیاقتی در مهار کرونا و انتقاد گسترده از مدیریت دولت در بحران کرونا برکنار کرد.

به گزارش چهارشنبه شب خبرگزاری رویترز، چندین تن از اعضای حزب حاکم بهاراتیا جاناتا با وعده تبدیل هند به یک قدرت مالی و سیاسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور سوگند یاد کردند. از زمان انتخاب مجدد مودی در سال 2019 این اولین تغییر شکل در کابینه هند به شمار میرود.

نخست وزیر هند قرار است هسته اصلی تیم وزیران خود در وزارتخانه های خارجه، دارایی، مسکن و دفاع را حفظ کند برغم اینکه اقتصاد این کشور در رکود شدید به سر می برد و نگرانی های گسترده ای در خصوص افزایش مبتلابان به ویروس کرونا وجود دارد.

آمار رسمی مرگ و میر بر اثر کرونا پس از افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس در اوایل امسال، هفته گذشته از مرز 400 هزار نفر گذشت. کارشناسان باور دارند که آمار واقعی ممکن است بسیار بیشتر باشد و زمزمه هایی در خصوص شیوع موج سوم در حالیکه همچنان میلیون ها نفر واکسینه نشده اند، وجود دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1204

به "برکناری 12 وزیر در هند به خاطر بی لیاقتی در مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکناری 12 وزیر در هند به خاطر بی لیاقتی در مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید