بودجه های جذب نشده ادارات به باغ موزه دفاع مقدس اختصاص می یابد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: با توجه به آنالیز پیشرفت کار امیدواریم هرچه زودتر باغ موزه دفاع مقدس را افتتاح کنیم تا مردم بتوانند از این مرکز فرهنگی استفاده نمایند.

بودجه های جذب نشده ادارات به باغ موزه دفاع مقدس اختصاص می یابد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سمانه حسن پور در ملاقات با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان که یازدهم مردادماه صورت گرفت، با بیان این که پروژه موزه دفاع مقدس یک زیرساخت بزرگ فرهنگی بوده و فرهنگ زیرساخت توسعه جامعه است، اظهار کرد: امسال با تخصیص بودجه به این پروژه فرهنگی، چه به صورت اوراق و چه به صورت نقدی حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان این که هر دستگاهی که نتواند بودجه را جذب کند آن را به این پروژه بزرگ فرهنگی اختصاص خواهیم داد، به بعضی ظرفیت های استان اشاره نمود و ادامه داد: با توجه به آنالیز پیشرفت کار امیدواریم هرچه زودتر این پروژه را افتتاح کنیم تا مردم بتوانند از این مرکز فرهنگی استفاده نمایند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان لرستان افزود: پرونده سال 98 صد درصد بسته نشده و جابجایی تخصیص ها تا خاتمه مردادماه 99 باز است و می توانیم که بیشتر به این پروژه در رابطه با تخصیص اعتبار یاری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 542

به "بودجه های جذب نشده ادارات به باغ موزه دفاع مقدس اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه های جذب نشده ادارات به باغ موزه دفاع مقدس اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید