ترامپ: مرز آمریکا و کانادا موقتاً بسته می گردد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس جمهور آمریکا از بسته شدن مرز کشورش با کانادا به طور موقت اطلاع داد.

ترامپ: مرز آمریکا و کانادا موقتاً بسته می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی تشدید فرایند شیوع ویروس کرونا در آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور روز چهارشنبه در پیامی بیان کرد مرز بین آمریکا و کانادا به طور موقت بسته خواهد شد.

دونالد ترامپ در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: ما بر اساس رضایت طرفین، به طور موقت مرز شمالی خود با کانادا را به روی ترددهای غیرضروری خواهیم بست. این مسئله تأثیری بر تجارت نخواهد داشت. جزئیات بعداً اعلام می گردد.

مرز آمریکا و کانادا که اکنون قرار است به دلیل نگرانی از افزایش شیوع ویروس کرونا به طور موقت بسته گردد، مسافتی در حدود 8900 کیلومتر را در بر می گیرد و طولانی ترین مرز بین دو کشور در دنیا محسوب می گردد.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده از سوی مقامات بهداشت و درمان آمریکا، تا به امروز بیش از 6500 نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) مبتلا شده اند که از بین آنها 116 نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور کانادا از سوی مراجع رسمی این کشور 598 نفر اعلام شده است که تنها 8 نفر از آنها جان باخته اند.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 252

به "ترامپ: مرز آمریکا و کانادا موقتاً بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مرز آمریکا و کانادا موقتاً بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید