تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل گیلان

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، اولین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان برگزار شد.

تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل گیلان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، حسین میرزایی معاون توسعه و مدیریت این اداره کل سه شنبه 13 اسفند ماه 98 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به حضور ارباب رجوع در ساختمان های اداری این اداره کل در استان و همچنین گردشگران در محوطه های تاریخی و موزه ها، در اولین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مقرر شد، تمامی اماکن و محوطه های تاریخی و ساختمان های اداری ضدعفونی شوند.

میرزایی با اشاره به شیفت بندی همکاران در حوزه های مختلف اضافه کرد: مقرر شد تا همکارانی که بیماری های مزمن و خاص دارند و در مقابل این بیماری آسیب پذیرتر هستند، در محل کار خود حضور نداشته و در صورت امکان از طریق دورکاری اقدام به انجام وظایف خود کنند.

او ادامه داد: مقرر شد تا بسته های ضدعفونی کننده، ماسک و سایر لوازم بهداشتی مورد نیاز توسط واحد تدارکات اداره کل تهیه و بین همکاران توزیع شود و همچنین تمامی جلسات به صورت ویدئوکنفرانس و غیرحضوری تشکیل شود.

او ادامه داد: ضدعفونی ساختمان های کلاه فرهنگی، خانه قدیری، موزه رشت و ساختمان های اداری اداره کل در فواصل زمانی مشخص مصوب و در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی گیلان اضافه کرد: بازدیدها و نظارت مستمر از تاسیسات گردشگری و واحدهای اقامتی هم چون گذشته صورت می پذیرد و واحدهای مذکور مراقبت های بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات را آغاز کرده اند.

میرزایی شرح داد: عرضه قلیان و برگزاری هرگونه جشن و مراسم در تمامی تاسیسات گردشگری تحت نظارت اداره کل ممنوع بوده و طی بازدیدهای مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط با تعدادی از واحدهای متخلف بدون مجوز که مشغول فعالیت و ارائه سرویس به هم وطنان بودند، برخورد قانونی لازم صورت گرفت و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 353

به "تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در اداره کل گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید