توییتر جست وجو میان توییت های یک کاربر را آسان تر می نماید

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بعضی از کاربران توییتر در iOS به قابلیت جدیدی دسترسی پیدا نموده اند که با استفاده از آن، جست وجو در توییت های یک کاربر بسیار آسان تر از قبل شده است. آن دسته از کاربرانی که این قابلیت برای آن ها فعال شده، وقتی که به صفحه پروفایل کاربری مراجعه می نمایند نماد جست وجو در توییت های آن کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه و در کنار منوی سه نقطه برای آن ها نشان داده می گردد. سپس آن ها می توانند کلمات کلیدی را برای جست وجوی توییت های کاربر تایپ نمایند.

توییتر جست وجو میان توییت های یک کاربر را آسان تر می نماید

طبق اعلام توییتر، این قابلیت تازه برای همه کاربران iOS در سراسر دنیا در دسترس است و به تدریج به نسخه وب و اندروید هم اضافه خواهد شد. انجام جست وجوهایی مانند جست وجوی پیشرفته، قبلا در توییتر امکان پذیر شد اما کار با آن برای بسیاری از کاربران کمی سخت بود. برای مثال، اگر TechCrunch Twitter@ را جست وجو کنید، می توانید تمام توییت های TechCrunch حاوی کلمه Twitter را ببینید، صرف نظر از اینکه آیا به ویژگی جست وجوی تازه دسترسی دارید یا خیر.

با جست وجوی یک عبارت و سپس کلیک کردن روی منوی سه نقطه در کنار نوار جست وجو، می توان به قابلیت جست وجوی پیشرفته این پلتفرم دسترسی پیدا کرد. با این ویژگی شما قادر خواهید بود تا جست وجوها را بر اساس تاریخ، مقدار علاقمندی و چیزهای دیگر تنظیم کنید. اما جدا از این ها، قابلیت تازه جست وجو در توییت ها کار بسیاری از کاربران در انجام این امر را آسان تر خواهد نمود. تنها با تایپ کلمه مورد نظر، توییت های مرتبط با آن به شما نمایش داده می گردد و دیگر احتیاجی به اسکرول همه توییت های یک کاربر نیست.

توییتر همیشه می کوشد تا با انتشار قابلیت های تازه و متنوع کاربران خود را برای ماندن در این پلتفرم تشویق کند. اخیرا این پلتفرم محبوب، از انتشار قابلیت Super Follow خبر داده بود. قابلیت Super Follow توییتر ویژگی تازهی است که به تولیدنمایندگان محتوا و افراد مشهور اجازه می دهد بعضی توییت ها را تنها برای سوپرفالوئرهای خود منتشر نمایند. در واقع Super Follow چیزی شبیه به اشتراک پولی است و کاربران می توانند با سوپرفالو کردن از افراد دلخواه خود حمایت اقتصادی نمایند. کاربران خاص و اینفلوئنسرها می توانند هزینه اشتراک ماهانه Super Follow را بین 2.99، 4.99 و 9.99 دلار به دلخواه خود معین نمایند. به گفته توییتر 97 درصد از این هزینه مستقیما به حساب صاحب اکانت واریز خواهد شد. با این حال سقف عایدیی کاربران از توییتر 50 هزار دلار معین شده است. پس از رسیدن به این حد، عایدی خالص به 80 درصد خواهد رسید و 20 درصد به جامانده به توییتر و واسطه ها می رسد.

بعلاوه این پلتفرم به تازگی قابلیت امنیتی تازهی را برای کاربرانش عرضه کرد. به این ترتیب کاربر برای آنکه فرد خاصی نتواند توییت هایش را ببیند، می تواند به گزینه Followers در پروفایل خود برود و روی 3 نقطه کلیک کند. در مرحله بعد کافی است تا گزینه حذف این فالور را انتخاب کند. این قابلیت به کاربران قدرت کنترل بیشتری می دهد. با این روش فردی که از لیست فالوورها حذف شده همچنان می تواند توئیت های عمومی کاربر را ببیند. علاوه بر این ها توییتر مشغول آزمایش قابلیت Safety Mode است که به طور اتوماتیک حساب های کاربری که ادبیات مخربی دارند را مسدود می نماید. بعلاوه این شرکت در پی روش هایی برای فیلتر و محدود کردن پاسخ به توئیت ها است.

توییتر که همیشه کوشش می نماید تا ارتباطات بین کاربران خود را افزایش دهد، اپلیکیشن چت Sphere را با مبلغ نامشخصی خریداری نموده است. معاون مهندسی توییتر، نیک کالدول گفت که این حرکت به توسعه سریع تر انجمن ها، سازندگان و پیغام رسانی کاربران یاری شایانی خواهد نمود. به نظر می رسد که اپلیکیشن چت Sphere خرید خوبی برای توییتر باشد، زیرا با این اپ می تواند زمینه های لازم را برای ارتباط بیشتر کاربران خود فراهم کند.

توییتر بعلاوه می تواند تا از ویژگی های Sphere در سراسر شبکه اجتماعی خود بهره ببرد و در برابر اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشد. رشد شبکه های اجتماعی در دهه اخیر، یک انقلاب در نحوه ارتباطات و استفاده از اینترنت به وجود آورده و تأثیرات زیادی روی زندگی گذاشته است. با وجود تکنولوژی در حال رشد و پیشرفت، شبکه های اجتماعی، ارزهای دیجیتال و ICOها، نحوه سرمایه گذاری افراد در زمینه های مختلف تغییر یافته است.

از دیگر قابلیت های تازه توییتر می توان به سرویس Twitter Blue اشاره نمود. در ابتدا سرویس اشتراک Twitter Blue در دسترس کاربران کشور های استرالیا و کانادا قرار گرفته، اما این پلتفرم میخواهد کاربران این سرویس را در دسترس کاربران دیگر کشور ها هم قرار دهد. توییتر با ارائه این سرویس و ویژگی های آن میخواهد تجربه کاربران خود از توییتر را شخصی تر و واضح تر کند. حق اشتراک این سرویس تازه در حال حاضر برای کاربران کانادا حدود 2.89 دلار و برای کاربران استرالیا 3.44 دلار معین شده است و به مرور زمان ویژگی ها و مزایای بیشتری برای مشترکان ایجاد خواهد نمود.

از جمله ویژگی های این سرویس تازه می توان به پوشه بوک مارک اشاره نمود که کاربران این سرویس با استفاده از این قابلیت کارآمد می توانند توییت های ذخیره شده خود را سازماندهی نمایند. علاوه بر این، مشترکان می توانند پیش از ارسال توییت های خود با استفاده از قابلیت Undo Tweet ابتدا پیش نمایش توییت را مشاهده و در صورت احتیاج آن را اصلاح نمایند.

منبع: Techcrunch

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1388

به "توییتر جست وجو میان توییت های یک کاربر را آسان تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر جست وجو میان توییت های یک کاربر را آسان تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید