تکمیل 8 هزار واحد مسکن روستایی ظرف سه ماه آینده

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل تمام پروژه های متعهد شده در سال گذشته برای نیازمندان بخش روستایی خراسان رضوی ظرف دو تا سه ماه آینده اطلاع داد.

تکمیل 8 هزار واحد مسکن روستایی ظرف سه ماه آینده

علیرضا تابش صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی که در استانداری برگزار گردید اظهار کرد: سال گذشته برای کلنگ زنی 8 هزار واحد برای نیازمندان روستایی اقدام کردیم که علی رغم تمام مسائل موجود به ویژه شیوع ویروس کرونا توانستیم به بخش عمده ای از تعهدات خود عمل کنیم که بخش پایانی پروژه ها نیز به زودی تکمیل خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: برای تمام متقاضیان تشکیل پرونده داده ایم که 7500 مورد آن به بانک معرفی شده و عقد قرارداد آنان صورت گرفته است. پی ریزی و سقف حدود 5 هزار واحد نیز صورت گرفته که 4500 واحد هم تحویل داده شده است. ما بقی پروژه ها طی دو تا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای حاشیه شهر مشهد نیز برنامه ریزی هایی با شهرداری مشهد صورت گرفته است که موانعی وجود دارد که باید برطرف گردد. 500 تا 600 واحد نیازمندان حاشیه شهر مشهد عملیاتی شده و مابقی واحدها در دست اجرا واقع شده است که امیدواریم مسائل آن برطرف گردد.

تابش ضمن تشکر از حمایت رییس سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات طرح های مسکن روستایی اعلام کرد: بابت تامین اعتبارات در مسکن محرومین و حوادث غیرمترقبه در طرح های مسکن روستایی از سیستم بانکی تامین اعتبار می کنیم که تضمین آن را هم سازمان برنامه و بودجه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 942

به "تکمیل 8 هزار واحد مسکن روستایی ظرف سه ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 8 هزار واحد مسکن روستایی ظرف سه ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید