حاتمی: شرایط اقتصادی در نفت مسجدسلیمان مناسب نبود، هیچ کس سبک نظرمحمدی را نمی پسندد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فرزاد حاتمی مهاجم پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید نمود که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی از این تیم جدا شد.

حاتمی: شرایط اقتصادی در نفت مسجدسلیمان مناسب نبود، هیچ کس سبک نظرمحمدی را نمی پسندد

فرزاد حاتمی که روز گذشته اولین بازی با پیراهن تیم جدیدش، بادران را در لیگ دسته اول تجربه کرد، در ارتباط با جدایی از نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مسئله ای در این تیم نداشتم و باید از محبت مردم خونگرم مسجد سلیمان تشکر کنم. روزهای خوبی را هم در این تیم پشت سر گذاشتم ولی دلیل جدایی ام به مسائل اقتصادی مربوط می شد. شرایط اقتصادی مناسب نبود و من هم در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

وی با اشاره به انتخاب بادران عنوان نمود: دوست داشتم یک فضای متفاوت را تجربه کنم و بادران هم یک تیم تهرانی است که هدایتش را فرهاد کاظمی برعهده دارد. این مربی نیازی به تعریف ندارد و کارنامه اش معین است. هدف همه ما این است که در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

حاتمی در مورد تساوی خانگی بادران برابر رایکا گفت: این بازی یک طرفه بود و رایکا با تمامی بازیکنانش دفاع می کرد تا به هدفش برسد. موقعیت های زیای را از دست دادیم و صاحب توپ و میدان بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

مهاجم بادران در مورد حرکات علی نظرمحمدی سرمربی رایکا که با اعتراض بادرانی ها روبه رو شد، گفت: اعتقاد من این است که نظرمحمدی باید برای شاگردانش الگو باشد. در تیم های زیادی بازی کردم ولی هیچ وقت به شخصی بی احترامی نکردم. تعصب داشتن به تیم با اینکه بعضی حرکات را انجام دهیم خیلی فرق دارد. سبک نظرمحمدی را هیچ کس نمی پسندد و بهتر است که ایشان سبک خودش را تغییر دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 222

به "حاتمی: شرایط اقتصادی در نفت مسجدسلیمان مناسب نبود، هیچ کس سبک نظرمحمدی را نمی پسندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: شرایط اقتصادی در نفت مسجدسلیمان مناسب نبود، هیچ کس سبک نظرمحمدی را نمی پسندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید