حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پیکان، اعتراض طرفداران به سرمربیگری احتمالی رضایی، استفاده از میله و پارچه قرمز به جای پرچم!

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، طرفداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم در حاشیه ملاقات این تیم مقابل پیکان به سرمربیگری احتمالی رحمان رضایی واکنش منفی نشان دادند.

حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پیکان، اعتراض طرفداران به سرمربیگری احتمالی رضایی، استفاده از میله و پارچه قرمز به جای پرچم!

به گزارش خبرنگاران ازجم، تیم فوتبال پارس جنوبی جم از ساعت 14:30 امروز (سه شنبه)، در ملاقات معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال و در استادیوم تختی جم، میزبان پیکان است.

طرفداران پارس جنوبی، استقبال گرمی از این مسابقه نداشتند و کمتر از هزار تماشاگر در استادیوم تختی حاضر شدند.

با توجه به مذاکره مدیران باشگاه پارس با رحمان رضایی برای قبول سرمربیگری زردپوشان، طرفداران با سر دادن شعارهایی، از مسئولان باشگاه خواستند که او را به عنوان سرمربی تیم انتخاب نکنند.

به دلیل اینکه یاری داور دوم مسابقه پرچم نداشت، بازی با پنج دقیقه تأخیر شروع شد. مسابقه بدون پرچم یاری داور دوم شروع شد که او در این دقایق، میله ای به دست داشت که پرچمی قرمز به آن متصل بود! با گذشت دقایقی از مسابقه، پرچم یاری داور به او داده شد.

حسین فرکی به دلیل اخراج در بازی قبلی پیکان مقابل شهر خودرو، نمی تواند کنار زمین حاضر باشد و در صندلی خبرنگاران حضور دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 157

به "حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پیکان، اعتراض طرفداران به سرمربیگری احتمالی رضایی، استفاده از میله و پارچه قرمز به جای پرچم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات پارس جنوبی - پیکان، اعتراض طرفداران به سرمربیگری احتمالی رضایی، استفاده از میله و پارچه قرمز به جای پرچم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید