حمله راکتی به عین الاسد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، به گزارش خبرنگاران، شفق نیوز عراق از حمله راکتی به پایگاه عین الاسد در غرب عراق اطلاع داد.

حمله راکتی به عین الاسد

یک منبع امنیتی در استان الانبار روز سه شنبه از حمله راکتی به عین الاسد اطلاع داد و بیان کرد که راکت ها از منطقه تحت کنترل ارتش عراق در منطقه البیادر در جنوب پایگاه شلیک شده است که یک منطقه زراعی در جاده اصلی میان منطقه هیت و ناحیه البغدادی است.

این منبع گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این حمله تلفاتی به دنبال نداشته است.

از سوی دیگر اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق بیان کرد: دو راکت به عین الاسد اصابت نموده است اما تلفات و خساراتی به دنبال نداشته است.

صابرین نیوز هم گزارش داد: یک فرمانده نظامی عراقی از حمله راکتی به عین الاسد در استان الانبار که دقایقی قبل اتفاق افتاده است، اطلاع داد اما تا به امروز از میزان تلفات و خسارات گزارشی مخابره ندشه است.

همزمان صابرین نیوز از شنیده شدن صدای آژیر خطر از پایگاه نظامی عین الاسد اطلاع داد و بیان کرد که نظامیان آمریکایی پایگاه را کاملاً بستند.

صابرین نیوز بیان کرد: صدای انفجارهایی در نزدیکی پایگاه عین الاسد شنیده می گردد که علت آن تا به امروز معین نشده است. صدای چهار انفجار در نزدیکی عین الاسد شنیده شده است.

همچنین یک منبع امنیتی مسئول از وقوع انفجار در مرکز انتقال تجهیزات وابسته به ائتلاف آمریکایی در مرزهای عراق با کویت اطلاع داد.

این منبع همچنین بیان کرد، یک بمب کنار جاده ای در منطقه جریشان واقع در استان بصره در نزدیکی مرزهای عراق با کویت در مکان پارک خودروها در مرکز انتقال تجهیزات خودروهای متعلق به کاروان های پشتیبانی مواد لجستیک ائتلاف بین المللی منفجر شد.

منبع مذکور همچنین بیان کرد، این حادثه هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1130

به "حمله راکتی به عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله راکتی به عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید