خبرنگاران استاندارد یزد بر تولید و عرضه محصولات بهداشتی نظارت دارد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، یزد - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد یزد گفت: بازرسان با حضور در محل تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز این روزهای کرونایی مردم بر تطابق تولید آنها با استاندارد نظارت می کنند.

خبرنگاران استاندارد یزد بر تولید و عرضه محصولات بهداشتی نظارت دارد

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، محمدرضا زارع با اشاره به اینکه هم اکنون 12 واحد صنعتی تولید کننده اقلام بهداشتی فعالیت می کند اضافه کرد: این تولیدات برای انجام آزمایش به آزمایشگاه های معتبر ارسال می شود و چنانچه محصولی شرایط لازم را نداشته باشد از حیطه استاندارد خارج خواهد شد.

وی اظهار کرد: امکان دارد برخی از فروشگاه های استان به صورت دانسته یا نادانسته به فروش برخی اقلام بدون استاندارد بپردازند اما بازرسان این اداره کل، بر اماکن فروش اقلام بهداشتی نظارت خواهند کرد.

این مسول خاطر نشان کرد: بازرسان از شیوع ویروس کرونا تا به امروز 132 محل فروش را بازرسی کرده و نمونه های لازم را برای آزمایش به آزمایشگاه های معتبر ارسال کرده اند که به محض دریافت پاسخ اطلاع رسانی می شود.

زارع با تاکید بر اینکه مردم از خرید اقلام بهداشتی فاقد نشان استاندارد پرهیز کنند از آنها خواست برای حصول نتیجه کد ده رقمی زیر نشان استاندارد را به سامانه 10001517 ارسال کنند و چنانچه اطلاعات دریافتی درباره کالا درست بود آن کالا را با خیال راحت خریداری کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 441

به "خبرنگاران استاندارد یزد بر تولید و عرضه محصولات بهداشتی نظارت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندارد یزد بر تولید و عرضه محصولات بهداشتی نظارت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید