خبرنگاران بیش از سه هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سنندج - خبرنگاران - مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان گفت: این شرکت بیش از سه هزار فقره انشعاب برق در شهرستان نصب کرده در مقایسه با دیگر شهرستان های استان بیشتر بوده است.

خبرنگاران بیش از سه هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد

مرتضی محبتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان در سال 1399 با نصب سه هزار و 889 فقره انشعاب برق در بخش های مختلف رتبه اول استان کردستان را در زمینه نصب و فروش انشعاب برق کسب کرد.

وی افزود: در حوزه شهری سه هزار و 68 فقره انشعاب، در حوزه روستایی 638 فقره انشعاب، در بخش دیماندی 23 فقره انشعاب و در بخش خارج از محدوده 160 فقره انشعاب نصب شده است که در مجموع سه هزار و 889 فقره انشعاب تا خاتمه سال 1399 توسط این مدیریت به فروش رسیده است.

آمار مشترکان برق در مریوان به 80 هزار انشعاب رسید

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان یادآور شد: با نصب این تعداد انشعاب تعداد مشترکان برق در این شهرستان به مرز بیش از 80 هزار مشترک رسیده است که آمار بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه بیشترین انشعاب در بخش خانگی به تعداد 67 هزار و 644 مشترک است گفت: در بخش عمومی هزار و 929 مشترک، در بخش کشاورزی 849 مشترک، در بخش صنعتی 188 مشترک، در بخش سایر مصارف هشت هزار و 801 مشترک و در بخش روشنایی معابر 270 مشترک از این نعمت انرژی خدادادی برخوردار هستند.

بیشترین مصرف برق در مریوان در بخش خانگی است

محبتی بیشترین مصرف انرژی برق را در بخش خانگی با بیش از 57 درصد اظهار داشت و افزود: در بخش عمومی هفت درصد، دربخش کشاورزی 20 درصد، در بخش صنعتی 6 درصد، در بخش سایر مصارف هشت درصد و در بخش روشنایی معابر 2 درصد از مصرف برق در این شهرستان را شاهد بودیم.

جمع آوری انشعاب های غیرمجاز برق در سطح شهرستان

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان مریوان در خاتمه از جمع آوری انشعاب های برق غیرمجاز در شهرستان خبر داد و گفت: در سال 1399 تعداد 413 فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است .

وی یادآور شد: تعداد 600 انشعاب غیر دائم مطابق مقررات به مشترکان واگذار شده است که سهم بسزایی در کاهش تلفات داشته و همچنین رضایتمندی عموم شهروندان را در بر داشته است.

شهرستان مرزی مریوان با جمعیت بیش از 200 هزار نفری در فاصله 120 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1074

به "خبرنگاران بیش از سه هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از سه هزار فقره انشعاب برق در مریوان نصب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید