خبرنگاران تساوی برایتون در غیاب جهانبخش و پنجمین شکست متوالی ساوتهمپتون

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران- خبرنگاران- برایتون در شبی که بازهم جهانبخش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در خانه برنلی به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

خبرنگاران تساوی برایتون در غیاب جهانبخش و پنجمین شکست متوالی ساوتهمپتون

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با انجام 2 بازی از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران پیگیری شد و در نهایت 2 نتیجه جالب توجه به دست آمد.

برایتون در غیاب علیرضا جهانبخش در استادیوم ترف مور به مصاف میزبان خود برنلی رفت و به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. شاگردان گراهام پاتر بعد از 2 برد درخشان در برابر تاتنهام و لیورپول این ملاقات را هم با یک گل آغاز کردند. لوییز دانک مدافع بلندبالای برایتون روی کرنری که از سمت راست ارسال شد توانست در دقیقه 36 تیمش را پیش بیندازد اما این گل در در دقیقه 53 توسط یوهان گودمونسون پاسخ داده شد. با گل این بازیکن ایسلندی برنلی از شکست خانگی گریخت و با 23 امتیاز در رده هفدهم نهاده شد. برایتون هم در روزی که بازیکن ایرانی اش به دلیل مصدومیت روی نیمکت هم نبود به بیست و پنجمین امتیاز رسید و در رده پانزدهم ایستاد.

در دیگر بازی امروز، نیوکاسل یونایتد پیروز شد با نتیجه سه بر 2 از سد ساوتهمپتون بگذرد. جو ویلووک(16) و میگل آلمیرون(26 و 45) برای تیم میزبان گلزنی کردند و در سوی مقابل تاکومی مینامینو به همراه جیمز وارد پروس در دقایق 30 و 48 برای تیم رالف هازن هوتل گلزنی کردند. همچنین جف هندریک در دقیقه 50 از تیم استیو بروس کارت قرمز گرفت و اخراج شد. با این نتیجه کلاغ ها با 25 امتیاز به رده شانزدهم رسیدند و مقدس ها با تحمل پنجمین باخت متوالی با 29 امتیاز در رده دوازدهم نهاده شدند.

فولام-وستهم و منچستریونایتد-اورتون برگزار کننده دیگر بازی های امشب(شنبه) در لیگ برتر هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 995

به "خبرنگاران تساوی برایتون در غیاب جهانبخش و پنجمین شکست متوالی ساوتهمپتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تساوی برایتون در غیاب جهانبخش و پنجمین شکست متوالی ساوتهمپتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید