خبرنگاران تسلیت معاون وزیر کشور به مناسبت درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تبریز - خبرنگاران - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پیامی درگذشت تاسف انگیز مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز را تسلیت گفت.

خبرنگاران تسلیت معاون وزیر کشور به مناسبت درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز

به گزارش خبرنگاران، مهدی جمالی نژاد روز آدینه با صدور پیغامی از درگذشت آتش پاد دوم محمد قلیزاده در اثر بیماری کرنا ابراز تاسف کرد.

در این پیغام آمده است، درگذشت تاسف انگیز مرحوم آتش پاد دوم محمد قلیزاده، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که در عملیات های اخیر ضدعفونی معابر که برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شد، به صورت شبانه روزی در کنار همکارانش حضور داشت، موجب تأثر و تألم شد.

مصیبت فقدان این فرمانده آتش نشان فداکار و از جان گذشته که سوابق ارزشمند وی در عرصه آتش نشانی و امور ایمنی فراموش ناشدنی است را به خانواده محترم ایشان، همکاران وی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، جامعه آتش نشانان کشور، شهردار و رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 397

به "خبرنگاران تسلیت معاون وزیر کشور به مناسبت درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسلیت معاون وزیر کشور به مناسبت درگذشت مدیرعامل آتش نشانی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید