خبرنگاران توهین به پیامبران آسمانی ضربه به آزادی و اخلاق است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، تهران- خبرنگاران- وزیرآموزش و پرورش با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: به یقین توهین به همه پیامبران آسمانی و ضربه به دیانت، تمدن، آزادی و اخلاق و قطعا محکوم است.

خبرنگاران توهین به پیامبران آسمانی ضربه به آزادی و اخلاق است

به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی امروز چهارشنبه در این پیغام اضافه نمود: اهانت به پیغامبر اعظم (ص) و ماجراجویی با کاریکاتورهای موهن، به یقین توهین به همه پیغامبران آسمانی و ضربه به دیانت، تمدن، آزادی و اخلاق و قطعا محکوم است.

وی همچنین عنوان نموده است: همچنین باید سوگوار این حد از سیطره هیجان و به کنار نهادن سنجیدگی و خرد و فهم نازل و سطحی از مفهوم آزادی بیان بود.

به گزارش خبرنگاران، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه پس از قتل فردی که تصاویر موهن از پیغامبر اسلام (ص) را به نمایش می گذاشت، با حمایت از انتشار چنین تصاویری، به بهانه آزادی بیان تاکید نمود که کشورش به پشتیبانی از انتشار این تصاویر ادامه خواهد داد.

وی در اظهاراتی گفت که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیغامبر اسلام (ص) ادامه خواهد داد، موضوعی که خشم مسلمانان سراسر دنیا را برانگیخته و با واکنش تند مسلمانان روبرو شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 775

به "خبرنگاران توهین به پیامبران آسمانی ضربه به آزادی و اخلاق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توهین به پیامبران آسمانی ضربه به آزادی و اخلاق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید