خبرنگاران دو مقام ارشد مجلس روسیه کرونا گرفتند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مسکو - خبرنگاران - دمیتری نوویکوف معاون کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه و لئونید کالاشنیکوف رئیس کمیسیون امور همسود و همگرایی اوراسیایی و ارتباط با هموطنان روس مجلس روسیه (دوما) به بیماری کرونا مبتلا شدند.

خبرنگاران دو مقام ارشد مجلس روسیه کرونا گرفتند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، دمیتری نوویکوف معاون کمیسیون امور بین الملل دومای روسیه از حزب کمونیست روسیهبا توجه به عفونت دو ریه در بیمارستان بستری شده است.

لئونید کالاشنیکوف رئیس کمیسیون امور کشورهای همسود و همگرایی اوراسیایی و ارتباط با روسها نیز به خبرگزاری دولتی تاس روسیه گفت که به کرونا مبتلا شده است.

به گفته این نماینده دوما، بیماری کرونا از راننده به وی سرایت نموده است.

نوویکوف و کالاشنیکوف روز 22 ماه اوریل در مراسم تجلیل ولادیمیر لنین رهبر انقلاب کمونیستی در میدان سرخ حضور نداشتند و آخرین بار در جلسه روز 14 ماه آوریل دوما دیده شدند.

در 24 ساعت گذشته، 5 هزار و 966 نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند تا تعداد کل مبتلایان به بیماری در این کشور به 74 هزار و 588 نفر و تعداد جانباختگان به 681 تن برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 489

به "خبرنگاران دو مقام ارشد مجلس روسیه کرونا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو مقام ارشد مجلس روسیه کرونا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید