خبرنگاران روسیه در تعداد قربانیان کرونا رکورد زد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مسکو - خبرنگاران - شمار روزانه مبتلایان و جان باختگان در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا هر روز حدنصاب تازه ای به ثبت می رساند و در 24 ساعت اخیر و در رکوردی جدید، 524 نفر جان باختند و مجموع جان باختگان به 38 هزار و 62 نفر افزایش یافت.

خبرنگاران روسیه در تعداد قربانیان کرونا رکورد زد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از مسکو ستاد مبارره با کرونای روسیه امروز پنجشنبه خاطرنشان کرد که طی 24 ساعت اخیر 25 هزار و 487 بیمار شناسایی شد و مجموع مبتلایان به دو میلیون و 187 هزار و 990 نفر رسید.

25 هزار و 73 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز اخیر در روسیه بهبود یافته و مجموع بهبودیافتگان به یک میلیون و 685 هزار و 492 نفر افزایش یافت. بیشترین موارد ابتلا در 24 ساعت اخیر در مسکو (6075 مورد)، سنت پترزبورگ (3669 مورد) و حومه مسکو (1022 مورد) به ثبت رسیده است.

در حالی که شمار روزانه جان باختگان و مبتلایان در روسیه جهشی بی سابقه را تجربه می نماید، ترس از پیامدهای زیانبار اعمال محدودیت های سختگیرانه تر، دولت این کشور را در دوراهی دشواری قرار داده است.

رکوردهای جدید قربانیان و مبتلایان ناشی از بیماری در حالی است که هنوز تدابیر شدیدی در این کشور بکار گرفته نشده است اما بعضی از مقامات بهداشتی و شهروندان روسیه خواهان قاطعیت بیشتر در اعمال محدودیت ها هستند.

البته دولت روسیه به استانداران، روسای مناطق و جمهوری های خودمختار این کشور اختیار داده است که با توجه به شرایط هر استان یا منطقه شیوه نامه های سختگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 838

به "خبرنگاران روسیه در تعداد قربانیان کرونا رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه در تعداد قربانیان کرونا رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید