خبرنگاران زمینه آزادی 125 زندانی از ندامتگاه میناب فراهم شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بندرعباس- خبرنگاران- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: در نتیجه بازنگری مجدد پرونده مددجویان زندان میناب، در خصوص 125 نفر از آنها پیشنهاد عفو موردی و آزادی مشروط داده شد و زمینه آزادی آنها فراهم شد.

خبرنگاران زمینه آزادی 125 زندانی از ندامتگاه میناب فراهم شد

علی صالحی روز جمعه در حاشیه بازدید از ندامتگاه میناب بیان داشت: فرآیند اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان رویکرد اصلاحی و تربیتی دارد و و بر این اساس، پرونده زندانیان با دقت بررسی می شود تا پس از احراز شرایط قانونی، شخصی بی جهت در زندان نماند.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده این طرح در تمامی زندان های استان اجرا خواهد شد و پس از بررسی دقیق و خارج از نوبت پرونده ها و شنیدن اظهارات هر یک از مددجویان در صورتی که این افراد مشمول عفو، تخفیف مجازات و ارفاق های قانونی باشند، براساس مقررات در خصوص آن ها تصمیم های لازم اتخاذ خواهد شد.

رییس شورای قضایی هرمزگان تاکید کرد: از آنجاکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، این ارفاق های قانونی شامل سارقان سابقه دار، سارقان مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می کنند، نمی شود.

صالحی اعلام کرد: در بازدید از ندامتگاه میناب و در دیدار چهره به چهره مسوولان قضایی با زندانیان، پرونده بیش از 200 نفر از آنها بررسی و دستورهای لازم صادر شد و درخواست 70 نفر از زندانیان برای اشتغال به کار مورد موافقت قرار گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 969

به "خبرنگاران زمینه آزادی 125 زندانی از ندامتگاه میناب فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمینه آزادی 125 زندانی از ندامتگاه میناب فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید