خبرنگاران شرکت های سرمایه گذار در جنوب کرمان را حمایت می کنیم

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، جیرفت - خبرنگاران - مدیرکل امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از حضور شرکت های عظیم برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان حمایت می کنیم.

خبرنگاران شرکت های سرمایه گذار در جنوب کرمان را حمایت می کنیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران ، ایرج حسن پور عصر آدینه در جمع بندی سفر یکروزه به جنوب کرمان گفت: با توجه به ظرفیت های بالای منطقه جنوب کرمان آمادگی داریم در زمینه اقدامات زیرساختی حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

وی به بازدید از طرح های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اشاره و اقدامات تعیین مالی شهرستان قلعه گنج را مثبت ارزیابی کرد.

او با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان موظف به پیگیری طرح ها، همراهی و حمایت از طرح های تعیین مالی این شهرستان در راستای توسعه منطقه است، درخصوص تسریع در همراهی تعیین های مالی در شهرستان های منوجان و رودبارجنوب نیز تاکید نمود.

مدیرکل امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت به وجود 2 سازمان مستقل صنعت، معدن و تجارت در استان کرمان اشاره و اقدامات اجرا شده توسط سازمان حوزه جنوب کرمان را در مدت 10 سال بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی وجود 476 مجوز صنعتی، 53 مجوز صنایع معدنی و 273 پروانه اکتشاف معدن را گواهی بر کوشش در سازمان جنوب کرمان دانست و بر افزایش بیشتر صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و فعال سازی معادن و احداث صنایع فرآوری مرتبط با معدن تاکید نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1040

به "خبرنگاران شرکت های سرمایه گذار در جنوب کرمان را حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت های سرمایه گذار در جنوب کرمان را حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید