خبرنگاران ماسک و ضدعفونی کننده رایگان در قلعه تل باغملک توزیع شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، اهواز -خبرنگاران- شهردار قلعه تل از توابع باغملک گفت: طی 24 ساعت گذشته محموله ماسک و مایع ضد عفونی کننده رایگان بین شهروندان قلعه تلی توزیع شد.

خبرنگاران ماسک و ضدعفونی کننده رایگان در قلعه تل باغملک توزیع شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علیرضا ره انجام روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شهرداری قلعه تل برای جلوگیری از شیوع کرونا پا به پای مردم کوشش می نماید زیرا سلامت مردم برای ما در اولویت واقع شده است.

وی اضافه کرد: این شهرداری برای همیاری با مردم در این شرایط، اقدام به توزیع اقلام ضروری مقابله با کرونا کرد، پکیج رایگان و اهدایی این شهرداری که شامل سه عدد ماسک فیلتر دار و یک لیتر مایع ضد عفونی برای هر خانوار کننده بوده است، بین چهار هزار خانوار قلعه تلی توزیع شد.

شهردار قلعه تل تعداد کل ماسک های توزیع شده را بیش از 12 هزار عدد دانست و توضیح داد: چهارهزار لیتر مایع ضد عفونی کننده نیز در این عملیات به مردم این شهر تقدیم شد، این بسته ها توسط نیروهای شهرداری و به صورت خانه به خانه توزیع شد.

ره انجام از ضدعفونی کردن خیابان ها و اماکن پرتردد قلعه تل نیز اطلاع داد و توضیح داد: این عملیات در چندین نوبت در نقاط مختلف این شهر انجام و در روزهای آینده نیز تکرار خواهد شد.

وی از توجه مردم قلعه تل نسبت به هشدارهای بهداشتی مبنی بر عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر تشکر کرد و اضافه کرد: چند مراسم عزاداری نیز به همین دلیل در قلعه تل لغو و هزینه های آنها توسط خانواده ها به امور خیریه اختصاص یافت.

شهر تاریخی قلعه تل با بیش از 12 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان باغملک به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 244

به "خبرنگاران ماسک و ضدعفونی کننده رایگان در قلعه تل باغملک توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماسک و ضدعفونی کننده رایگان در قلعه تل باغملک توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید