درخشش 2 دانش آموز بام ایران در المپیاد دانش آموزی علوم زمین

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از درخشش دو دانش آموز چهارمحال و بختیاری در المپیاد علمی دانش آموزی علوم زمین اطلاع داد.

درخشش 2 دانش آموز بام ایران در المپیاد دانش آموزی علوم زمین

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فاطمه رئیسی اظهار کرد: محمدامین منزوی چالشتری و راضیه کاظمی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به ترتیب پیروز به کسب مدال طلا و نقره در المپیاد علوم زمین در سال تحصیلی 1399 - 1400 شدند.

وی ضمن تبریک این پیروزیت به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان، عنوان نمود: بدون شک این پیروزیت ها با کوشش و پشتکار این دانش آموزان و برنامه ریزی و پیگیری معلمان و حمایت خانواده ها رقم خورده است.

رئیس اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: المپیاد های علمی دانش آموزی کشور در سال تحصیلی گذشته در 12 عنوان فیزیک، سلول های بنیادی، زیست شناسی، ریاضی، کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، نجوم و اختر فیزیک، اقتصاد و مدیریت، ادبی، تفکر و کارآفرینی و شیمی برگزار گردید.

رئیسی ادامه داد: در مرحله اول هزار و 451 دانش آموز در چهارمحال و بختیاری به رقابت پرداختند که از این تعداد 173 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی توضیح داد: از شرکت کنندگان مرحله دوم تعداد چهار نفر به مرحله نهایی تابستان رسیدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1414

به "درخشش 2 دانش آموز بام ایران در المپیاد دانش آموزی علوم زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش 2 دانش آموز بام ایران در المپیاد دانش آموزی علوم زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید