دستگیری 20 نفر در مهمانی شبانه در قزوین

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 20 نفر از اراذل و اوباش شهرستان البرز در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان اطلاع داد.

دستگیری 20 نفر در مهمانی شبانه در قزوین

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر اضافه نمود: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در یک مهمانی شبانه در شهر بیدستان و اطلاعات بدست آمده از رصد فضای مجازی در این خصوص، آنالیز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان البرز نهاده شد.

وی اضافه نمود: برابر آنالیز های صورت گرفته، تعیین شد این اراذل و اوباش با نقض محدودیت های کرونایی اقدام به برگزاری دورهمی و برپایی جشن تولد به همراه پخش موسیقی زنده و انتشار لایو در اینستاگرام از تحرکات خود نموده اند.

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران با هماهنگی قضایی و انجام اقدامات گسترده پلیسی، محل دورهمی متهمان را در شهر بیدستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، تعداد 20 نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

سردار ابراهیمی با اشاره به کشف 17 قبضه سلاح سرد و دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار استان در این دورهمی توضیح داد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هرگونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هرگونه چشم پوشی، با هر نوع هنجارشکنی، برخورد خواهد نمود و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را به وسیله تلفن 110 به پلیس گزارش نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 909

به "دستگیری 20 نفر در مهمانی شبانه در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 20 نفر در مهمانی شبانه در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید