دکمه پخش جام جهانی قطر در فرهنگسرا های تهران خاموش شد (تور ارزان قطر)

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فرهنگسرا های شهر تهران، فینال جام جهانی 2022 قطر را پخش نخواهند کرد.

دکمه پخش جام جهانی قطر در فرهنگسرا های تهران خاموش شد (تور ارزان قطر)

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

با شروع جام جهانی 2022 قطر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه هایی را تدارک دید که یکی از آن ها، جشنواره ایران پیروز بود که گفته شد علاوه بر پخش مسابقه های این رویداد بزرگ ورزشی از ابتدا، شامل برنامه های دیگری مثل بازی های گروهی، پویش های فوتبالی، غرفه های محصولات، فضاسازی هویت ایرانی و... بود. حالا، در آستانه انتها این جام و رقابت دو تیم آرژانتین و فرانسه به عنوان مدعیان قهرمانی، به نظر می رسد با توجه به حذف تیم ملی ایران از دور نخست این جام، اغلب فرهنگسرا ها و مراکز فرهنگی تهران نیز پخش این مسابقات را متوقف کردند و به همین علت، برنامه ای برای نمایش ملاقات حساس آرژانتین و فرانسه ندارند.

فرامرز علیخانی، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در این رابطه و برنامه های فرهنگسرای ارسباران برای جام جهانی 2022 قطر بیان نمود:

با شروع جام جهانی 2022 قطر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور پخش مسابقات این دوره، به وسیله فرهنگسرا ها و مراکز فرهنگی منطقه ها مختلف برنامه ریزی هایی انجام داد و چند بازی اول، به ویژه، بازی های تیم ملی ایران با انگلیس، ولز و آمریکا به وسیله فرهنگسرا ها پخش شدند. البته نمایش بازی ها در یک مجموعه برنامه صورت گرفت و علاوه بر آن، بخش های دیگری هم طراحی شده بودند.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران گفت: از جمله برنامه های طراحی شده برای جام جهانی 2022 قطر می توان به برگزاری غرفه هایی برای ارائه محصولات فرهنگی و ورزشی، بازی هایی مثل فوتبال دستی که علاقه مندان به فوتبال توانستند در این بازی ها شرکت نمایند و نمایشگاه هایی در مراکز فرهنگی و فرهنگسرای ارسباران اشاره نمود که ما در این فرهنگسرا، نمایشگاه های کاریکاتور چهره های ورزش فوتبال و نمایشگاه عکس داشتیم.

به گفته او، مجموعه طراحی شده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه نمایش بازی های جام جهانی، تا آخرین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر 2022 ادامه داشت. یعنی اغلب مراکز فرهنگی از جمله فرهنگسرای ارسباران، بازی های جام جهانی را از ابتدای این رویداد بزرگ ورزشی به همراه برنامه های دیگر در معرض عموم قرار دادند.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران ادامه داد: درواقع، طراحی اصلی به منظور نمایش سه بازی ایران در جام جهانی2022 قطر بود که ما در فرهنگسرای ارسباران، اکران بازی های دیگر این جام را نداشتیم و این کار ادامه پیدا نکرد. البته ممکن است در بعضی از مراکز، چند بازی دیگر هم به صورت جسته گریخته نمایش داده باشند.

علیخانی اضافه کرد: فینال جام جهانی آرژانتین و فرانسه در فرهنگسرای ارسباران پخش نخواهد شد و در این میان، شاید فرهنگسرا یا مرکز فرهنگی به طور ویژه درصدد نمایش بازی فینال جام جهانی 2022 قطر برآید.

خبرنگاران فرهنگی هنری سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1677

به "دکمه پخش جام جهانی قطر در فرهنگسرا های تهران خاموش شد (تور ارزان قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکمه پخش جام جهانی قطر در فرهنگسرا های تهران خاموش شد (تور ارزان قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید