رئیس شورای شهر: برطرف مشکل پارکینگ محله شقایق بر عهده راه و شهرسازی است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به بعضی مسائل پیش آمده برای اهالی یکی از محله های مسکونی مرکز استان گفت: برطرف مشکل پارکینگ ساکنان مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان است.

رئیس شورای شهر: برطرف مشکل پارکینگ محله شقایق بر عهده راه و شهرسازی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حیدر علیپور دهکردی در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری که با حضور تعدادی از نمایندگان ساکنان محله شقایق شهرکرد برگزار گردید، تاکید نمود: از ابتدا طراحی، ساخت و بهره برداری از 350 واحد مسکونی واقع در این محله بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان بوده است.

وی اضافه کرد: به علت پیش بینی نشدن پارکینگ برای واحدهای مسکونی واقع در محله شقایق شهرکرد، بعضی ساکنان نسبت به احداث پارکینگ در فضای باز این مکان نموده اند.

علیپور دهکردی توضیح داد: بعضی دیگر از ساکنان محله شقایق شهرکرد خواهان ساماندهی پارکینگ این محله هستند.

وی یادآور شد: پس از این اعتراض واحد اجرائیات شهرداری شهرکرد به افرادی که نسبت به احداث پارکینگ های کاذب در این منطقه اقدام نموده اند، برای جمع آوری و بازگرداندن مکان به حالت اولیه تذکر داده است.

رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: واحد اجراییات شهرداری شهرکرد تا زمان معین تکلیف شرایط پارکینگ مورد احتیاج ساکنان مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد به آنان فرصت دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط به خصوص اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری باید برای برطرف این مشکل چاره اندیشی نمایند.

مصطفی حیدری تاکید نمود: اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری طرح مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد را با بازنگری و پارکینگ لازم برای ساکنان آن را تامین کند.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مشکل نبود پارکینگ در مجتمع مسکونی شقایق شهرکرد احتیاج به پیگیری جدی دارد.

فرهاد رئیسی دهکردی توضیح داد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد تا زمان برطرف کامل مشکل مربوط به تامین پارکینگ مجتمع مسکونی شقایق پیگیر موضوع خواهند بود.

سرپرست شهرداری شهرکرد نیز در این نشست گفت: تشکیل و فعال شدن یک گروه کارشناسی حقوقی مسلط به اطلاعات املاک ر مرکز چهارمحال و بختیاری احتیاج است.

محمدرضا امیدی تاکید نمود: به همین منظور اتاق فکر و مشاوره در بخش های مختلف شهرداری شهرکرد فعال می گردد.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری 200 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 149

به "رئیس شورای شهر: برطرف مشکل پارکینگ محله شقایق بر عهده راه و شهرسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای شهر: برطرف مشکل پارکینگ محله شقایق بر عهده راه و شهرسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید