ربات های هوشمند به جلوگیری از گسترش ویروس کورونا کمک می کنند

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، بزرگ ترین شرکت خرده فروشی در چین اظهار داشت با استفاده از ربات های هوشمند و پهپادهای بدون سرنشین مواد غذایی و مایحتاج مردم را به ووهان می رساند تا از شمار ابتلا به ویروس کرونا بکاهد.

ربات های هوشمند به جلوگیری از گسترش ویروس کورونا کمک می کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزمو چاینا، شرکت جینگ دانگ لوجستیک، بزرگ ترین شرکت خرده فروشی در چین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با کمک فناوری انبارهای هوشمند و پهپادها، ربات های توزیع کننده، سوپرمارکت ها و صندوق های فروش هوشمند از گسترش کرونا جلوگیری می کند.

در میان شیوع ویروس کرونا، ربات های تدارکات نقش مهمی را برای اطمینان از عملکرد صحیح زنجیره تأمین مواد در برخی از مناطق با بیشترین آسیب در چین ایفا می کنند.

قرار است این شرکت به کمک ربات های خود حمل و نقل مواد غذایی در ووهان را انجام دهد؛ شرکت جینگ دانگ لوجستیک با داشتن انبارهای هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین برای توزیع ربات ها ، سوپر مارکت های هوشمند و پیشخوان های فروش در حال مبارزه با همه گیر شدن ویروس کرونا است.

ابتلای نوزاد یک ماهه چینی به کرونا

JD Logistics در حال حاضر بیش از 70 انبار هوشمند در سرتاسر چین دارد که ربات هایی مانند Earth Wolf Sirius و AGV بصورت شبانه روزی تحت نظارت کار می کنند تا خواسته های توزیع گسترده را برآورده سازند.

این شرکت با کمک ربات ها همچنان به سرویس رسانی ادامه می دهد و با دور نگه داشتن پرسنل انسانی از مراکز شیوع بیماری از احتمال ابتلای آنان به کرونا می کاهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 265

به "ربات های هوشمند به جلوگیری از گسترش ویروس کورونا کمک می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات های هوشمند به جلوگیری از گسترش ویروس کورونا کمک می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید