دزد سریالی آپارتمان ها در کرج دستگیر شد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری فردی که در پوشش اجاره منزل اقدام به سرقت از آپارتمان ها می کرد، اطلاع داد.

دزد سریالی آپارتمان ها در کرج دستگیر شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید حسین سیدحقیقی گفت: در پی چندین فقره اعلام شکایت مردمی مبنی بر سرقت از آپارتمان های مسکن مهر ماهدشت کرج، بلافاصله آنالیز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت نهاده شد.

وی اضافه کرد: با آنالیز شیوه سرقت ها و زمان وقوع آن ها و همچنین تحقیقات میدانی معین شد که سرقت ها همه به یک شکل و از سوی یک نفر انجام شده است.

سیدحقیقی گفت: به منظور شناسایی و دستگیری دزد، اطراف آپارتمان های مسکن مهر و محدوده آن به صورت شبانه روزی تحت کنترل نامحسوس ماموران گشت کلانتری نهاده شد تا اینکه پس از مدتی به زن جوانی که در چند روز گذشته به صورت مشکوک در حال رفت و آمد در مجتمع مسکونی بود، مظنون شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از تحت نظر قرار دادن حرکات و رفتار آن زن جوان، متوجه شدند که وی به یکی از واحدهای مجتمع مراجعه نموده و با دسته کلیدی که در اختیار داشته، اقدام به باز کردن درب واحد نموده است که در این لحظه ماموران با یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت توضیحات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهم در بازپرسی های ماموران در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با مستندات موجود و روبه رو شدن با صاحب آپارتمانی که قصد سرقت از آن جا را داشت، به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ سید حقیقی در تشریح شیوه و شگرد سرقت ها گفت: متهم در طول روز به منازل آپارتمانی مسکن مهر مراجعه و به بهانه اجاره آپارتمان، ساعت خالی بودن واحدها را شناسایی و با استفاده از شاه کلیدی که در اختیار داشت درب منزل را باز نموده و با اجاره یک خودرو وانت بار اموال مسروقه را با یاری راننده که از نیت وی هیچ اطلاعی نداشته است، به بهانه جابجایی اثاثیه منزل، آنها را به سرقت می برد.

وی به شهروندان هشدار داد: از ورود افراد متفرقه و ناشناس که به بهانه خرید و یا اجاره منزل، بدون هماهنگی بنگاه مراجعه می نمایند، جلوگیری گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهم به پنج فقره سرقت منزل با شیوه مذکور اعتراف کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 409

به "دزد سریالی آپارتمان ها در کرج دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد سریالی آپارتمان ها در کرج دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید