ساماندهی زباله در تمامی نقاط استان و رهایی از این دغدغه هدف اساسی ماست

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- در راستای اجرای دستور استاندار مازندران و نظارت بر تداوم طرح پاکسازی حریم راه های استان و زیباسازی معابر و ورودی ها، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر اجرای ضربتی این طرح از مرکز استان تا محور گردشگرپذیر کناره در شهرستان محمودآباد بازدید کرد .

ساماندهی زباله در تمامی نقاط استان و رهایی از این دغدغه هدف اساسی ماست

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،، رضا علیخانی امروز برای نظارت بر اجرای این طرح از حریم راه ها و جاده های استان از شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل، آمل، نور، محمودآباد، بابلسر، سیمرغ و شهر سرخرود بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن ملاقات با فرمانداران شهرستان های یادشده، با تاکید بر تداوم و جدیت در استمرار اجرای این طرح در نقاط هدف، گفت: با توجه به حجم توریست و مسافری که بر جمعیت استان در طی سال بویژه ایام تعطعیلات اضافه نموده می گردد، پاکسازی حریم راه های استان و زیباسازی منظر شهری و ورودی ها بصورت مستمر یک ضرورت است.

علیخانی با اشاره به این که استاندارمازندران بر تحقق مازندرانی زیبا و پاک و عاری از زباله تاکید دارند، گفت: فرمانداران با همراهی دستگاه های اجرایی و مدیران شهری باید نسبت به اجرای این طرح اهتمام داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار، اضافه نمود: از ظرفیت تشکل ها و دوستداران محیط زیست و طبیعت برای اجرای هرچه بهتر این طرح باید بهره گیری کرد.

وی اضافه نمود: ساماندهی زباله در تمامی نقاط استان و رهایی ازاین دغدغه هدف اساسی ماست که برای تحقق آن برنامه داریم.

لازم به ذکر است، رضا علیخانی در این روز؛ که جهانیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، احمدی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها و مرادی، سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری وی را همراهی می کردند از بعضی ایستگاه های نوروزی نیز بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1546

به "ساماندهی زباله در تمامی نقاط استان و رهایی از این دغدغه هدف اساسی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی زباله در تمامی نقاط استان و رهایی از این دغدغه هدف اساسی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید