سراج: فاصله مربیگری من با دراگان از زمین تا آسمان است، نفت در تاریخ لیگ برتر به 41 امتیاز نرسیده بود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تا به امروز صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر به 41 امتیاز نرسیده بود و افتخاری برای این تیم است.

سراج: فاصله مربیگری من با دراگان از زمین تا آسمان است، نفت در تاریخ لیگ برتر به 41 امتیاز نرسیده بود

به گزارش خبرنگاران از آبادان ، بهنام سراج پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: تبریک می گویم به مردم آبادان هواداران واقعی صنعت نفت که همواره در برد و باخت همراه ما بودند. بابت صحبت های دیروزم عذرخواهی می کنم شاید داورها را زیر سوال بردم. هر چیزی که گفتم می خواستم کمکی به تیم صنعت نفت نموده باشم و هیچ وقت نمی خواستم کسی را زیرسوال ببرم و کسی را محکوم کنم. تمام نتایج فنی این تیم تا الان مسئولیتش گردن من است و هیچکس مقصر نیست. صنعت نفت همواره است اگر می گویم همه دست به دست هم بدهیم که یک گروه عظیم شویم برای تیم صنعت نفت است که برای همواره در آبادان ماندگار است. باید این تیم حفظ گردد و سال های بعد با برنامه ریزی بهتر و با تفکرات بهتر مدیریت و هیئت مدیره و اسپانسر و منابعی که به وسیله آنها درآمدزایی می گردد مسائل اقتصادی و پنجره جابجایی را همان اول فصل حل کنیم که مسئله ای ایجاد گردد.

وی گفت: من به خاطر خودم صحبت نکردم فقط به خاطر صنعت نفت و کمکی هم اگر بوده فقط به تیم صنعت نفت است. یک عده سوءاستفاده کردند و مسائل اقتصادی را مطرح کردند گفتند بهنام گفته باید 2 میلیارد به من می دادند. فاصله مربیگری من با آقای دراگان شاید از زمین تا آسمان باشد. ایشان حقش است دو سه میلیارد بگیرد منم حقم همان اندازه است که گرفتم. یک مقدار منصف باشیم. الان هم بازی خوبی انجام دادیم شاید اگر این موقعیت هایی که امروز از دست دادیم بازی های گذشته تبدیل به گل می کردیم شاید به مراتب نتایج بهتری می گرفتیم. ما 41 امتیاز گرفتیم و همه به من خرده می گیرند که چرا مثلا نتایج به این صورت رقم خورده است. تا به امروز صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر به 41 امتیاز نرسیده است. من هیچ کاری نکردم همه امتیازات را آقای دراگان گرفته است ولی افتخارش برای صنعت نفت است. من همه ناراحتی ام از فحاشی است. چون من در دوران ورزشی به هیچ کسی بی احترامی نکردم. فحاشی به بهنام سراج فحاشی به یک شهر و استان است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز دیدم یک عده به آقای عیسی زاده فحاشی کردند. ایشان کارهای خوبی انجام دادن و همواره به فکر تیم بوده و تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد. در جاهایی که وزارت نفت نمی توانست تیم را حمایت کند، منطقه آزاد از تیم حمایت می کرد.

سراج ادامه داد: صنعت نفت بهترین صندلی لیگ برتر را گرفته است. انشاءالله بتوانیم بازی بعد با قدرت و جوانمردانه فوتبال بازی کنیم و نتیجه بگیریم تمام دلخوشی من خوشحالی مردم آبادان است.

وی در خصوص بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم شاهین ضدفوتبال بازی نکرد و بازی جوانمردانه ای را ارائه داد و خیلی خوب فوتبال بازی کردند. اگر موقعیت های ما به گل تبدیل می شد بالای 6،7 گل می زدیم. ما چند بازی است در گل زنی دچار مشکل هستیم و این ما را اذیت می نماید. بازیکنانم کوشش می نمایند و موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم ولی در ضربات آخر از روی شکم سیری ضربه می زنیم. مخصوصا وقتی یک گل می زنیم فکر می کنیم فوتبال تمام شده است در صورتی که من به بازیکنان متذکر می شوم وقتی گل زدید سراغ گل های بعدی بروید. سیستم من همواره هجومی است. در بازی های گذشته توپ و میدان دست ما بوده است اما یا باختیم یا مساوی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص بازی بعدی مقابل ماشین سازی اضافه کرد: ما بازی بعد قطعا می رویم برای نتیجه دریافت و من کاری ندارم شرایط ماشین سازی چیست. من شرایط تیم خودم را می سنجم قطعاً می رویم آنجا نتیجه بگیریم و با تفکر می رویم که بازی کنیم. ماشین سازی تیم خوبی است و در زمین خودش بازی می نماید و ما می خواهیم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

سراج در خصوص برنامه های فصل آینده صنعت نفت اظهار داشت: این کار کلان است که مدیریت و هیئت مدیره باید تصمیم بگیرند حتما بهترین راه چاره را برای فصل آینده در نظر می گیرند و انشاءالله بهترین راه چاره را پیدا نمایند و به بهترین نحو آن را اجرا نمایند تا بتوانیم صنعت نفتی قوی تر از سال جاری وارد مسابقات کنیم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 667

به "سراج: فاصله مربیگری من با دراگان از زمین تا آسمان است، نفت در تاریخ لیگ برتر به 41 امتیاز نرسیده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: فاصله مربیگری من با دراگان از زمین تا آسمان است، نفت در تاریخ لیگ برتر به 41 امتیاز نرسیده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید