سنجش مهارت بیش از 52 هزار کرمانی طی 8 ماهه نخست سال جاری

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان از سنجش مهارت 52 هزار و 513 نفر از متقاضیان گواهینامه مهارت طی 8 ماهه نخست سال 98 اطلاع داد.

سنجش مهارت بیش از 52 هزار کرمانی طی 8 ماهه نخست سال جاری

به گزارش خبرنگار از، محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: طی آبان ماه امسال نیز کرمان با 1068 نفر، بم 444 و سیرجان با 308 نفر بیشترین شرکت کننده در آزمون های سنجش مهارت را دارا بوده اند.

او با اشاره به ارزش بین المللی گواهینامه مهارت گفت: آزمون های فنی و حرفه ای شامل آزمون های مختلف مراکز ثابت، تیم های سیار (پادگان و زندان) و طرح هجرت، تفاهمنامه ها، ادواری و هماهنگ است.

او گفت: در آزمون های مراکز ثابت، تیم های سیار (پادگان و زندان) و طرح هجرت کارآموزان پس از اتمام دوره های آموزشی مربوطه در آزمون خاتمه دوره (کتبی و عملی) شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون پیروز به دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای استاندارد خواهند شد.

او با بیان اینکه آکادمی های آزاد فنی و حرفه ای که از سازمان فنی و حرفه ای مجوز لازم را دریافت کرده اند اضافه نمود: نیز پس از برگزاری دوره های مختلف آموزشی موظف به معرفی کارآموزان خود به سازمان جهت انجام آزمون می باشند کارآموزان پس از شرکت و قبولی در آزمون خاتمه دوره پیروز به دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای استاندارد خواهند شد.

جهانگیری توضیح داد: در آزمون های متقاضیان آزاد (ادواری) هم افرادی که که توانایی و اطلاعات مهارتی در رشته خاصی را دارند و خواهان معین صلاحیت فنی خود می باشند ضمن مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستانها، در آزمون مربوطه شرکت و در صورت قبولی، گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت خواهند کرد.

محمد ملایی رئیس اداره آزمون فنی و حرفه ای استان با اشاره به الکترونیکی بودن فرایند غالب آزمون ها، گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.tvto-kr.ir و یا آدرس اداره کل، مراکز آموزشی و آکادمی های سراسر استان مراجعه و یا با شماره تلفن های 03432110251-5 و 32117535 تماس حاصل کنند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 87

به "سنجش مهارت بیش از 52 هزار کرمانی طی 8 ماهه نخست سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنجش مهارت بیش از 52 هزار کرمانی طی 8 ماهه نخست سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید