شاهین شهرداری بوشهر ملاقات تدارکاتی برگزار می نماید

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، شاهین شهرداری بوشهر که اردوی شهریار به سر می برد قرار است عصر امروز با تیم دسته یکی سرخپوشان (طرفدار) تهران ملاقات تدارکاتی برگزار کند.

شاهین شهرداری بوشهر ملاقات تدارکاتی برگزار می نماید

به گزارش از ، شاهین شهرداری بوشهر یکی از دو نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ایران که در شهریار اردو زده است، قرار است امروز با شاگردان رضا عنایتی در تیم لیگ یکی سرخپوشان (طرفدار) دیداری محبت آمیز برگزار کند.

این بازی در شهریار و از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران گفته است، پس از اعلام سازمان لیگ تمریناتمان را آغاز کردیم و اردوی یک هفته ای را با انجام دو جلسه تمرینی در روز انجام دادیم. با توجه به اینکه هنوز شرایط حضور آقای میشو مهیا نبود، برنامه تمرینی را روزانه به ما سپرد و توانستیم تمرینات خوبی را داشته باشیم.

مهرداد کریمیان اضافه کرد: به دنبال برپایی اردویی بودیم تا تمام امکانات از جمله سالن بدنسازی خیلی خوبی برای ما فراهم باشد که مجموعه عصر انقلاب شهریار، با امکانات خوبی در اختیارمان نهاده شد. در روز های اخیر اردوی بسیار خوب و تمرینات منظمی داشتیم. تا 5-4 روز دیگر در اردو هستیم و بعد از آن به بوشهر می رویم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد زمان بازگشت میشو و بازیکنان خارجی این تیم بیان نمود: در ابتدای کارمان، شرایط بازگشت آقای میشو به علت بسته بودن خطوط هوایی مهیا نبود، اما پس از باز شدن مسیرها، مسائل خانوادگی هم برای او به وجود آمد، ولی به نظرم به مرور زمان این مسائل حل می گردد. او با مدیران باشگاه و سرپرست تیم در تماس است.

کریمیان گفت: ضروری است که آقای میشو برگردد، چون برای شاهین بوشهر زحمت کشیده و ما نتایج خوبی با حضور او کسب کردیم. برنامه و طراحی تمریناتش، دنبال می گردد و ما نیز آخرین شرایط بازیکنان را به او اطلاع می دهیم. امیدواریم میشو و دو بازیکن گرجستانی ما هرچه زودتر برگردند تا با تیم کاملی در مسابقات شرکت کنیم.

او بیان نمود: تمام تیم ها اولویت سلامتی جامعه و فوتبالیست ها را به علت شرایط کرونا در نظر گرفته بودند، اما از زمانی که ستاد کرونا در ورزش گفت مکان های ورزشی و باشگاه ها اجازه فعالیت دارند، تیم ما نیز تابع این مسائل بود و توانستیم از همان اول تمرینات خود را برگزار کنیم. الان هم شرایط مطلوبی داریم. باشگاه ما مطیع تصمیمات مسئولان بوده و کارش را دنبال می نماید.

مربی شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: من هم خودم را سرباز باشگاه شاهین می دانم و مدیون این تیم هستم. از زمانی که آقای ویسی در تیم ما حضور داشت، من به درخواست باشگاه در تیم بودم و همچنان ماندم. تا جایی که از دستم بربیاید، در خدمت باشگاه هستم.

کریمیان مطرح نمود: به طور حتم حضور میشو ضروری است و نتایجی که با او به دست آوردیم، با بازگشت او ادامه پیدا می نماید و عملکرد بهتری در لیگ برتر خواهیم داشت.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 545

به "شاهین شهرداری بوشهر ملاقات تدارکاتی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین شهرداری بوشهر ملاقات تدارکاتی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید