شوط مقصد هجدهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار گفت: استاندار آذربایجان غربی در هجدهمین سفر شهرستانی خود، روز چهارشنبه (2 آذر 1401) میهمان مردم شهرستان شوط خواهد بود.

شوط مقصد هجدهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی

علی رزازی با تشریح برنامه های استاندار آذربایجان غربی در سفر به شهرستان شوط گفت: محمدصادق معتمدیان در این سفر ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا با مردم بخش ها، شهر ها و تعدادی از روستا های شهرستان شوط دیدار و مصاحبه و از نزدیک مسائل و مسائل آنان را بررسی می کند.

وی گفت: در این سفر که اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند، ظرفیت و پتانسیل های شهرستان شوط مورد بررسی و در زمینه رفع مسائل مردم و راهکار های شتاب بخشیدن به توسعه این شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار ادامه داد: معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه هایی، چون بازدید از زیرساخت های عمرانی، بازدید و بررسی شرایط پروژه ها و واحد های مشکل دار، نشست با دهیاران، برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل مسجد جامع شهرستان، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

رزاری ادامه داد: استاندار آذربایجان غربی در این سفر در دیدار با نمایندگان اقشار محتلف شهرستان شوط، راهکار های حل مسائل و همچنین زمینه های توسعه این شهرستان را بررسی می کند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ارتباطات مردمی 111 نیز در این سفر آماده دریافت مسائل و مسائل مردم است اضافه کرد: برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان با موضوع شهرستان شوط در خاتمه این سفر یک روزه به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، خاتمه بخش این سفر خواهد بود.

وی ادامه داد: بدون شک مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با موضوع شهرستان شوط، در رفع مسائل و مسائل و اجرای طرح ها و پروژه های توسعه ای در این شهرستان موثر خواهد بود.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1667

به "شوط مقصد هجدهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوط مقصد هجدهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید