عکس جدید امیرحسن آرمان در باشگاه بدنسازی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران : عکسی که امیرحسین آرمان در باشگاه ورزشی اش در صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است.

عکس جدید امیرحسن آرمان در باشگاه بدنسازی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش به نقل از پارس نیوز، امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست جهت خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های ازدواج به سبک ایرانیهدف اصلیصد سال به این سالها امشب شب مهتابه برف روی شیروانی داغ بیداری رویاها روز هفتم وسریال کلاه پهلویوسرزمین کهن استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

عکسی که امیرحسین آرمان در باشگاه ورزشی اش در صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است.

خوانندگی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت دارد. او خوانندگی را به صورت حرفه ای از سال 1382 با ترانه به سوی تو آغاز کرد.

آرمان اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد که از میان آنها می توان به اجرای زنده ترانه هایش در جشن منتقدین سینما اشاره نمود که اولین اجرای زنده در جهت خوانندگی برای او محسوب می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1133

به "عکس جدید امیرحسن آرمان در باشگاه بدنسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس جدید امیرحسن آرمان در باشگاه بدنسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید