فتاحی: تسهیلات به باشگاه های ورزشی فاقد بیمه هم اعطا می شود

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با مصوبه جدید هیات دولت به باشگاه های بدون بیمه نیز وام اعطا می شود.

فتاحی: تسهیلات به باشگاه های ورزشی فاقد بیمه هم اعطا می شود

فرزاد فتاحی در گفت وگو با خبرنگاران درباره تکلیف اعطای وام به باشگاه های بدون لیست بیمه اظهار کرد: 90 درصد باشگاه های کشور در چنین شرایطی است. خوشبختانه با پیگیری های وزیر ورزش، در هیات دولت مصوب شد این تسهیلات به باشگاه های فاقد بیمه تامین اجتماعی نیز اعطا شود که مصوبه آن به تازگی به ما ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای هر نفر مشمول بیمه مبلغ 16 میلیون پرداخت می شود، باشگاه ها نیز مبالغ مختلفی دریافت کرده اند. مثلا در مشهد یکی از باشگاه ها 6 میلیارد تومان دریافت کرده و باشگاهی هم بوده که تنها 16 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده است. مقدمات اعطای وام به باشگاه های بدون بیمه نیز از هفته آینده آغاز می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص پرداخت تسهیلات به مربیان اظهار داشت: نخست اینکه باشگاه ها می توانند با همین تسهیلات به مربیان خود حقوق پرداخت کنند اما در قدم دوم اسامی مربیان را هم برای دریافت تسهیلات ارائه کرده ایم. باشگاه ها برای اخذ یا تمدید مجوز، تعداد و اسامی مربیان را اعلام می کنند و لیست مربیان را داریم.

فتاحی در خصوص اینکه از مربیان حق الزحمه ای اطلاعات دقیقی موجود نیست، اظهار کرد: یکی از ایرادات ما در باشگاه داری همین است که مربیان یا کارکنان آن به طور کامل ثبت و بیمه نمی شوند. کرونا باعث شد در این زمینه تلنگری به این شرایط وارد شود.

وی درباره افزایش اجاره بهای زمین های ورزشی تحت مالکیت اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: طبق تصمیم کمیته نرخ گذاری 15 درصد افزایش نرخ اجاره خواهیم داشت اما در عمل فکر نمی کنم این نرخ گذاری به طور کامل انجام شود چون باشگاه ها هنوز توان مناسبی ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 582

به "فتاحی: تسهیلات به باشگاه های ورزشی فاقد بیمه هم اعطا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: تسهیلات به باشگاه های ورزشی فاقد بیمه هم اعطا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید