فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دکتری از 7 مرداد قابل دسترس خواهد بود ، برگزاری امتحان برای بیماران کرونایی در بیمارستان

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، داوطلبان آزمون دکتری سال 99 از 7 مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دکتری از 7 مرداد قابل دسترس خواهد بود ، برگزاری امتحان برای بیماران کرونایی در بیمارستان

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سازمان سنجش و آموزش کشور با همکاری وزارت بهداشت به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) تدابیر ویژه ای اتخاذ کرد.

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آن ها از تاریخ 28 تیر ماه 99 به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز جمعه 3 مرداد ماه لغایت شنبه 4 مرداد ماه 99 با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کرده باشند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه شنبه 7 مرداد ماه 99 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 628

به "فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دکتری از 7 مرداد قابل دسترس خواهد بود ، برگزاری امتحان برای بیماران کرونایی در بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون دکتری از 7 مرداد قابل دسترس خواهد بود ، برگزاری امتحان برای بیماران کرونایی در بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید