لوریس: رقابت برای سهمیه اروپا یک جنگ است

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، دروازه بان فرانسوی تاتنهام می گوید رقابت ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل مانند یک جنگ عظیم است.

لوریس: رقابت برای سهمیه اروپا یک جنگ است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد باید بعد از آغاز مجدد رقابت های لیگ برتر انگلیس برابر هم به میدان بروند. این ملاقات از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که هر دو تیم امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند.

هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام درباره این ملاقات گفت: بعد از چند ماه تعطیلی الان تمام تیم ها تقریبا بازیکنان مصدوم خود را آماده در اختیار دارند. هم هری کین برای ما و هم پل پوگبا برای یونایتد بازی می نمایند. البته شرایط بدنی قطعا تفاوت هایی ایجاد خواهد نمود. در خصوص عنوان نخست و قهرمانی، تقریباً همه چیز اجرا شده و قطعی است اما برای مقام چهارم یا مکان پنجم یک نبرد عظیم شبیه جنگ خواهد بود. این نبرد حتی عظیم تر از نبرد برای سقوط نکردن است. دور آخر رقابت هاست و هر تیمی تمام کوشش خود را برای کسب سهمیه خواهد نمود. در مارس همه ما شکلی متفاوت داشتیم و متأسفانه کرونا آمد و شرایط اینطور شد.

لوریس نظریه ای دارد که چرا پس از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو، فرم تاتنهام فرو ریخت و منجر به اخراج مربی آرژانتینی شد.

او در بخش پایانی صحبت های خود گفت: فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد شگفت انگیزی داشتیم و تا فینال پیش رفتیم. قبل از آغاز فصل جدید وقت لازم برای بهبودی از یک فصل سخت را نداشتیم. سپس بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و مربی تغییر کرد و این همه شرایطی بود که ما در طول یک سال اخیر داشتیم. پایدار بودن و همواره بین مدعی ها بودن سخت است. گاهی اوقات یک فصل وجود دارد که همه چیز بر وفق مراد است اما این بدان معنا نیست که شما سزاوار این شرایط هستید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 578

به "لوریس: رقابت برای سهمیه اروپا یک جنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوریس: رقابت برای سهمیه اروپا یک جنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید