مشارکت 9 کشور در مانور نظامی راهبردی قفقاز-2020 در روسیه

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، وزیر دفاع روسیه گفت که 9 کشور خارجی در مانور نظامی راهبردی قفقاز-2020 (که در آخر شهریور شروع خواهد شد) شرکت نموده و 9 کشور دیگر نیز ناظرین نظامی خود را به این رزمایش اعزام می نمایند.

مشارکت 9 کشور در مانور نظامی راهبردی قفقاز-2020 در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه، امروز، سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که مانور نظامی فرماندهی-ستادی راهبردی قفقاز-2020 که از تاریخ 21 سپتامبر (31 شهریور ماه) در خاک این کشور شروع خواهد شد، با حضور نیروهای نظامی 9 کشور خارجی برگزار شده و 9 کشور دیگر نیز ناظرین نظامی به این رزمایش اعزام می نمایند.

به گفته وزیر دفاع روسیه، این مانورها با انجام مجموعه ای از اقدامات عملیاتی و آموزش رزمی نیروهای مسلح در امسال، انتها خواهد یافت.

شایگو یادآور شد: در طول برگزاری این مانور نظامی، مسائل مربوط به فرماندهی و کنترل گروه های رزمی، تشکلات و واحدهای در عملیات های مشترک به منظور انتها دادن به درگیری های مسلحانه منطقه ای در رابطه با مقابله با تروریسم مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، اقدامات اصلی این رزمایش نظامی در مناطق ویژه نظامی کاپوستین یار و آشولوک و همچنین در آب های ساحلی دریای سیاه و دریای خزر انجام خواهد گرفت.

وزیر دفاع روسیه یادآور شد که این رزمایش توانایی منطقه نظامی جنوبی کشور برای تأمین امنیت در مرزهای جنوب غربی را مورد ارزیابی دقیق قرار خواهد داد.

پیش از این ، در اوایل ماه سپتامبر، اعلام شد که جمهوری آذربایجان از شرکت در مانور نظامی قفقاز-2020 در روسیه خودداری نموده است. در اواخر ماه آگوست نیز هند از مشارکت خود در این رزمایش امتناع کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 704

به "مشارکت 9 کشور در مانور نظامی راهبردی قفقاز-2020 در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 9 کشور در مانور نظامی راهبردی قفقاز-2020 در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید