مقاله: اقامتگاه کلیوکوت وایدرنس جزیره ونکوور کانادا

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، امروزه همچنان می توانید با اقامت در اقامتگاه کلیوکوت وادرنس رویای ریچارد را از نزدیک ببینید. البته تلفظ نام این اقامتگاه کمی سخت است. بر طبق گفته محلی های منطقه که بیش از 200 سال است در این منطقه سکونت دارند. نام ین اقامتگاه برگرته از صدای جریان آب است. میان محلی ها و اهالی این اقامتگاه نیز دوستی و رابطه خوبی با هدف مشترک: غنی سازی و حفاظت از میراث منطقه، وجود دارد. در حال حاضر امکان بازدید از میراث طبیعی منطقه برای شما فراهم می باشد.

مقاله: اقامتگاه کلیوکوت وایدرنس جزیره ونکوور کانادا

درست از زمانی که با هواپیما به این منطقه می رسید از شما مراقبت و پذیرایی می شود. 25 چادر جذاب از جمله چادرهای غذاخوری، لوژ، چادر بازی و اسپا با وان های آبگرم در این اقامتگاه وجود دارد که دقیقا حس و حال خانه را به شما منتقل می کند. اصلا امکانندارد از اقامت در این منطقه خسته شوید زیرا غیر از امکانات اقامتگاه گردش های جذابی نیز برای شما تدارک دیده می شود. گردش هایی از قبیل کایاک سواری، موج سواری، گردش با SUP، صخره نوردی، بالا رفتن از درخت و حتی پروژه های حفاظت از محیط زیست. اما سرمایه و جاذبه اصلی این اقامتگاه طبیعت زیبا است و می توانید در طول اقامت خود خرس های سیاه، گربه وحشی، نهنگ های کوهان دار، نهنگ های خاکستری، شیر دریایی، عقاب هاس طاس، سیل دریایی و شاهین ها را خواهید دید بنابراین همیشه دوربین کنار دستتان باشد.

تعداد اقامتگاه ها و مناطق کمپینگ کم نیست اما منطقه کلیوکوت وایدرنس در صدر همه آن ها قرار دارد. اما برای داشتن تعطیلی فراموش نشدنی در این هتل باید حتما پیش از سفر اقدام به رزرو کنید.

منبع مقاله: اقامتگاه کلیوکوت وایدرنس جزیره ونکوور کانادا

انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1396

به "مقاله: اقامتگاه کلیوکوت وایدرنس جزیره ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اقامتگاه کلیوکوت وایدرنس جزیره ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید