دیدار سفیر افغانستان در اسلام آباد با فرمانده ستاد ارتش پاکستان

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سفیر افغانستان در پاکستان ضمن دیدار با فرمانده ستاد ارتش این کشور بر لزوم کوشش برای گسترش امنیت در منطقه تاکید نمود.

دیدار سفیر افغانستان در اسلام آباد با فرمانده ستاد ارتش پاکستان

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، عاطف مشعل سفیر افغانستان در کشور پاکستان به ملاقات ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان کرد.

گزارش ها حاکی است عاطف ضمن ملاقات با باجوا بر لزوم همکاری بیشتر کشورهای منطقه جهت توسعه روابط پایدار تاکید نمود.

باجوا در این ملاقات ضمن اشاره به سفر اخیر خود به افغانستان تاکید نمود: ما از صلح طرفین مناقشه در افغانستان حمایت می کنیم.

وی گفت: صلح درافغانستان امنیت را در پاکستان نیز افزایش خواهد داد و ما از مدت ها قبل به سران آمریکایی اعلام نموده ایم که تمایلی به افزایش تنش در افغانستان نداریم.

باجوا گفت: پاکستان بیش از هر کشور دیگری قربانی نا امنی در افغانستان بوده ولی موضع کنونی ما روشن است؛ ما نمی خواهیم بخشی از جنگ و نزاع افغانستان باشیم.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان اضافه کرد: کوشش های پاکستان برای به نتیجه رسیدن مذاکرات افغانستان کاملا شفاف و تعیین است و امیدواریم که طرفین مناقشه در افغانستان نیز برای رسیدن به این صلح پایدار کوشش نمایند.

لازم به ذکر است سفیر افغانستان در پاکستان ملاقاتی با بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردم داشت و در خصوص آخرین چالش های امنیتی کشورش با او به تبادل نظر نشست.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 577

به "دیدار سفیر افغانستان در اسلام آباد با فرمانده ستاد ارتش پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار سفیر افغانستان در اسلام آباد با فرمانده ستاد ارتش پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید